۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۹:۳۰
کد خبر: 82605617
T T
۰ نفر
جودوكار كرمانشاهي مدال برنز المپيك ناشنوايان را كسب كرد

كرمانشاه- ايرنا- رئيس هيات ورزش هاي ناشنوايان استان كرمانشاه، از كسب مدال برنز رقابت هاي جودو المپيك ناشنوايان توسط جودوكار كرمانشاهي خبر داد.

هرمز نوروزي نژاد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: مهرداد صيدي ورزشكار كرمانشاهي وزن 100- كيلوگرم تيم ملي جودوي ناشنوايان ايران با سه پيروزي و يك شكست بر سكوي سوم رقابت هاي المپيك ناشنوايان ايستاد.
وي ادامه داد: صيدي در نخستين ديدار خود حريف مجارستاني را ضربه فني كرد و با اقتدار گام به مرحله دوم رقابت ها گذاشت.
نوروزي نژاد يادآوري كرد: اين جودوكار كرمانشاهي در مرحله دوم نيز حريف قزاقستاني خود را با ضربه فني شكست داد تا به ديدار نيمه نهايي صعود كند.
رئيس هيات ورزش هاي ناشنوايان كرمانشاه خاطرنشان كرد: صيدي در مرحله ماقبل فينال برابر جودوكاري از روسيه قرار گرفت اما با قبول شكست يك بر صفر از صعود به ديدار نهايي بازماند.
وي گفت: جودوكار كرمانشاهي تيم ملي در ديدار رده بندي برابر ورزشكاري از برزيل موفق شد در كمتر از يك دقيقه حريف برزيلي خود را ضربه فني كند و به مدال برنز وزن 100- كيلوگرم المپيك نانشوايان 2017 تركيه دست يابد.
نوروزي نژاد همچنين با اشاره به حضور مسعود رستگار ديگر جودوكار كرمانشاهي وزن به اضافه 100 كيلوگرم تيم ملي در رقابت هاي المپيك ناشنوايان، اظهار كرد: وي با يك پيروزي و 2 شكست در نهايت مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
رئيس هيات ورزش هاي ناشنوايان استان كرمانشاه ادامه داد: رستگار در ديدار اول خود مقتدرانه و با ضربه فني حريف مغولستاني را شكست داد اما در مبارزه دوم برابر جودوكاري از روسيه يك بر صفر نتيجه را واگذار كرد.
وي تصريح كرد: اين جودوكار كرمانشاهي با توجه به صعود ورزشكار روسيه اي به ديدار فينال توانست راهي مرحله رده بندي شود اما در اين مرحله نيز با قبول شكست 2 بر يك مقابل حريف اوكرايني از كسب مدال بازماند و مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
نوروزي نژاد افزود: استان كرمانشاه در رقابت هاي المپيك ناشنوايان چهار نماينده ديگر به نام هاي بيتا جواهري، ناهيد اميري، بهاره صفري و پروين ياره در رشته كاراته بانوان نيز دارد.
كاروان ورزشي ناشنوايان ايران با 107 ورزشكار در 13 رشته ورزشي عازم بيست و سومين دوره المپيك ناشنوايان كه از 27 تير در شهر سامسون تركيه آغاز شده، حضور يافته است.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها