۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82563161
T T
۰ نفر
دعوت بوكسور مريواني به اردوي تيم ملي نوجوانان كشور

سنندج- ايرنا- دعوت هيمن خالدي بوكسور مريواني به اردوي تيم ملي بوكس نوجوانان كشور و حضور ورزشكار سنندجي به عنوان مربي در اردوي تيم ملي دووميداني بزرگسالان كشور، 2 خبر ورزشي استان است.

به گزارش ايرنا اردوي تيم ملي بوكس نوجوانان كشور از روز سه شنبه 23 خرداد در تهران آغاز مي شود و هيمن خالدي بوكسور مريواني با دعوت كادر فني فدراسيون در اين اردو حضور خواهد يافت.
در اين مرحله از اردو، 17 بوكسور منتخب از استان هاي سراسر كشور به تمرينات آمادگي زير نظر كادر فني فدراسيون مي پردازند.
غلامرضا كريمي، سيد حميد صفايي، فتاح فرجي و ولي الله اميدي نيز به عنوان كادر فني ملي پوشان را هدايت مي كنند.
اردوي تيم ملي بوكس نوجوانان كشور به مدت 2 هفته در سالن بوكس شهيد همت واقع مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران برگزار مي شود.

** فردين محمدزاده تحت عنوان مربي به اردوي تيم ملي دووميداني كشور دعوت شد
سازمان تيم هاي ملي فدراسيون دووميداني از 9 دونده براي تشكيل اردوي تداركاتي پيش از آغاز رقابت هاي قهرماني آسيا دعوت كرد.
فردين محمدزاده ورزشكار سنندجي نيز تحت عنوان مربي از روز چهارشنبه 24 خرداد به اردوي تيم ملي دووميداني بزرگسالان كشور در شيراز دعوت شد.
علي ثمري از تهران، رضا مقدم از گلستان، كيوان قنبرزاده از مازندران، علي خديور از كيش، سحر ضيايي از كهگيلويه و بويراحمد، امير مرادي از اصفهان، محمود صميمي، محمد صميمي از چهارمحال و بختياري و حسين كيهاني از كرمانشاه، 9 ورزشكاري هستند كه در اين مرحله از اردو زير نظر مربيان به تمرينات آمادگي مي پردازند.
محمدزاده قهرمان اسبق و مربي باسابقه سنندجي ارديبهشت سال جاري هدايت و مربيگري تيم ملي دووميداني ايران را در بازي هاي كشورهاي اسلامي باكو نيز برعهده داشت.
محمدزاده در دوران ورزشي خود عناوين مختلفي را در ميادين كشوري و بين المللي كسب كرده است و در امر مربيگري نيز يكي از فعالان و دانش آموختگان ايران در اين بخش به شمار مي رود.
اردوي تيم ملي دووميداني بزرگسالان كشور از 24 خرداد تا 12 تير در مجموعه ورزشي حافظيه شيراز و بيست و دومين دوره مسابقات دووميداني قهرماني آسيا نيز از 15 تا 18 تير به ميزباني شهر اوديشاي هندوستان برگزار خواهد شد.
7355/6108
**خبرنگار: وريا كرمي/**انتشار دهنده: اميد بهمني
** آگاهي از آخرين اخبار استان كردستان در كانال زير:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

سرخط اخبار استان‌ها