۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴
کد خبر: 82530244
T T
۰ نفر

آغاز طرح گاز رساني به چهار روستاي بافق

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴
کد خبر: 82530244
آغاز طرح گاز رساني به چهار روستاي بافق

يزد- ايرنا- فرماندار بافق گفت: طرح گازرساني به چهار روستاي بخش مركزي اين شهرستان با اعتبار 12 هزار ميليارد ريال اغاز شد.

محمد زاده رحماني روز دوشنبه در حاشيه كلنگ زني اين طرح در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: كلنگ طرح گازرساني به روستاهاي فاضليه، رضائيه، حاجي آباد و صدر آباد در محدوده شهر بافق توسط پدر شهيد فتوحي به زمين خورد.
فرماندار بافق مدت زمان اجراي اين طرح را 6 ماه اعلام كرد و گفت: با بهره برداري از اين طرح بيش از 60 خانوار از نعمت گاز برخوردار مي شوند.
وي با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد توجه به رشد و توسعه روستاها بيش از گذشته بوده افزود: برق رساني به روستاهاي بالاي پنج خانوار، برخورداري از تلفن ثابت و همراه در اكثريت قريب به اتفاق روستاهاي شهرستان بافق،آغاز طرح گاز رساني به 22 روستاي دهستان سبزدشت، بهره مندي از آب آشاميدني سالم، بهسازي و آسفالت معابر،بهبود عبور و مرور روستايي و توجه به صنعت گردشگري روستاها از اولويت هاي دولت يازدهم بوده كه 90 درصد آن در اين شهرستان اجرايي شده است.
نخستين مرحله گاز رساني به بافق زمستان سال 93 آغاز و به تدريج مراحل بعدي اجرايي شد و هم اينك مرحله نهايي اين گاز شهري به اتمام رسيده و مردم بافق از اين نعمت خدادادي بهره مند هستند.
20 فروردين امسال در آئيني طرح گاز رساني به دهستان سبزدشت بافق از طريق خط لوله يكي از روستاهاي بخش كوهبنان - كرمان آغاز شد كه پيشرفت قابل ملاحظه اي دارد و به گفته منوچهر فلاح مديرعامل شركت گاز استان يزد 25 درصد از جمعيت سه هزار و 500 نفري اين دهستان زمستان 96 از نعمت گاز طبيعي برخوردار مي شوند.
دهستان سبزدشت در فاصله 105 كيلومتري بافق قرار دارد.
بافق با 50 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلومتري يزد واقع شده است.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغر عسكري**انتشار: فلاح
IRNA YAZDD

سرخط اخبار استان‌ها