۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85478617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد مانع زادیی از طرح‌های نهضت ملی مسکن را خواستار شد

یزد- ایرنا- استاندار یزد بر پیگیری طرح‌های نهضت ملی مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: مسائل مربوط به این طرح‌ها باید به صورت شبانه روزی پیگیری و مانع زدایی از روند اجرای آن‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش ایرنا "مهران فاطمی" عصر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان که به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن بر اساس تعهد کارگزاران و مسائل مربوط به زیرساخت های این طرح برگزار شد، با تاکید بر پیگیری امور مربوط به اجرای تعهدات دولت و عدم خلف وعده به مردم، اظهار کرد: در صورت عدم تحقق برنامه دلایل آن صادقانه با مردم در میان گذاشته شود.

وی با بیان تعهد دولت مبنی بر تولید سالیانه یک میلیون مسکن در کشور افزود: سهم استان یزد از این طرح ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن است و باید این تکلیف را تا پایان عمر دولت سیزدهم به سرانجام برسانیم.

فاطمی در ادامه بر شتاب بخشی به روند پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک های عامل، حضور مستمر و جسورانه مدیران دستگاه های خدمات رسان در سطح وزارتخانه های متبوع برای پیگیری مسائل این حوزه را مورد تاکید قرار داد.

استاندار یزد اضافه کرد: باید با پیگیری مسائل استان در سطح ملی، مدافع حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شهروندان این استان باشیم.

در استان مجموعا ۱۴۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که ۶۰ هزار نفر از این تعداد پس از پالایش، تایید نهایی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha