۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵
کد خبر: 82509625
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: این مجلس تنهامرجع كاهش یا افزایش میزان یارانه نقدی است

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی تنها مرجع قانونی و تصمیم گیر برای كاهش یا افزایش میزان یارانه های نقدی است كه وعده برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این زمینه مبنای قانونی ندارد.

به گزارش ایرنا، علی قربانی شنبه در همایش روز شوراها در بجنورد اظهار كرد: این در حالی است كه برخی از نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود قول افزایش میزان یارانه ها را می دهند.
وی به لزوم همكاری دولت و مجلس در پیش برد اهداف نظام در توسعه كشور افزود: زمانی كه مجلس و دولت با هم هم سو باشند، كارها شتاب می گیرد.

** 4میلیون تن قیر رایگان برای عمران شهر و روستا
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود از اختصاص چهار میلیون تن قیر رایگان برای اجرای طرح های عمرانی سطح كشور طی امسال خبر داد و گفت: این قیرهای رایگان به طرح های عمرانی مختلف از جمله طرح های راه و شهرسازی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و جهادكشاورزی اختصاص پیدا می كند.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: امید است این میزان كمك، به توسعه روستاها سرعت ببخشد.
وی به برخی گلایه های قانونی در زمینه قانون شوراهای اسلامی روستاها گفت: در برخی موارد با ضعف قانون روبه رو هستیم كه باید اصلاح شود.
قربانی اظهار كرد: در این كشور 10 هزار قانون وضع شده است كه 6 هزار قانون مربوط به پیش از انقلاب است و این قوانین بعضا در تناقض هم هستند.
1744/ 7185 / 6042 خبرنگار: كبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
*** همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یكی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در كانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو كردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام كنند.
https://t.me/irnaBOJ
1744/ 7185 / خبرنگار: كبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

سرخط اخبار استان‌ها