۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 82509217
T T
۰ نفر
بارش باران سطح راه هاي قزوين را لغزنده كرده است

قزوين-ايرنا-رئيس پليس راه استان قزوين گفت: بارش باران كه از شب گذشته آغاز شده سطح تمامي راه هاي استان را لغزنده كرده است بنابراين رانندگان بايد در اين مسيرها با احتياط بيشتري برانند.

سرهنگ نصرالله بيگلري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به ادامه بارش ها در روزهاي آينده، به رانندگان توصيه مي كنيم تا در هواي باراني با دقت و احتياط بيشتري حركت كرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسيدن به مقصد خودداري كنند.
وي ادامه داد: همچنين به رانندگان توصيه مي شود از توقف در حاشيه راه ها به طور جدي خودداري كرده و در طول سفر نيز ضمن رعايت فاصله طولي با خودرو مقابل، در حين رانندگي از صحبت كردن با سرنشينان خودرو و تلفن همراه اجتناب كنند.
رئيس پليس راه استان قزوين با اشاره به اينكه در حال حاضر تردد در سطح راه هاي استان عادي و روان بوده و پديده خاصي مانند مه نيز در جاده ها مشاهده نمي شود، اضافه كرد: خوشبختانه با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان در 48 ساعت گذشته هيچ حادثه منجر به فوتي در جاده هاي استان گزارش نشده است.
استان قزوين داراي 6 هزار و 600 كيلومتر راه مي باشد كه 220 كيلومتر آن آزادراه، 270 كيلومتر بزرگراه و 700 كيلومتر آن نيز جاده اصلي بوده و ساير راه ها نيز فرعي و روستايي است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها