۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۰
کد خبر: 82477601
T T
۰ نفر
بيش از 300 هزار نيروي پليس تامين امنيت نوروزي مردم را عهده دار هستند

بوشهر-ايرنا- معاون هماهنگ كننده ناجا گفت: بيش از 300 هزار نفر از عوامل پليس در ايام تعطيلات نوروزي عهده دار تامين امنيت مردم هستند.

به گزارش ايرنا،روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سردار ايوب سليماني در آئين افتتاح چند پروژه عمراني نيروي انتظامي در شهرستان عسلويه افزود: مديريت صحيح و حضور به موقع پليس باعث كاهش جرايم و تخلفات شده است كه انتظار است با همراهي خوب مردم اين روند همچنان تداوم يابد.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه ' نيروي انتظامي ركن اصلي تامين امنيت است' يادآورشد: ايجاد امنيت روحي ، رواني و اخلاقي در حوزه هاي مختلف از رسالت هاي مهم نيروي انتظامي است.
سليماني ادامه داد: همه شئونات زندگي مردم با نيروي انتظامي گره خورده و در اين راستا مجموعه اي كه رسالت اصلي آن خدمت به مردم و جامعه است نمي تواند جداي از مردم باشد.
وي تاكيد كرد: نيروي انتظامي در مقابل هر فرد و مجموعه اي كه بخواهد امنيت و آرامش جامعه را مورد تعرض قرار دهد مي ايستد و همواره به عنوان يك دلسوز و همدل در كنار مردم است.
معاون هماهنگ كننده ناجا گفت:هدف نيروي انتظامي وسعت بخشيدن به خدمات رساني به مردم و جامعه است .
سليماني در ادامه با اشاره به وضعيت امنيتي استان بوشهر گفت: با توجه به كاهش جرايم خشن در اين استان امنيت آن مثبت و مطلوب ارزيابي مي شود.
وي افزود: همچنين با وجود افزايش حجم ورودي مسافران نوروزي به استان بوشهر تصادفات جاده اي نيز دراين استان كاهش يافته است كه اين امر نويد بخش آينده اي روشن در حوزه راهنمايي و رانندگي استان بوشهر است.
سليماني در ادامه با اشاره به كمك هاي موثر و تاثير گذار خيرين امنيت ساز در سراسر كشور گفت: سياست هاي نيروي انتظامي بيشترين استفاده از كمك هاي مردمي در جهت اجراي مطلوب ماموريت هاست .
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهرياري* انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد

سرخط اخبار استان‌ها