۶ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۵۶
کد خبر: 82474013
T T
۰ نفر
تعداد پروازهاي نوروزي فرودگاه اروميه به 60 سورتي افزايش يافت

اروميه- ايرنا- مديركل فرودگاه هاي آذربايجان غربي گفت: تعداد پروازهاي نوروزي داخلي و خارجي برنامه ريزي شده كه قرار است در طول ايام نوروز از فرودگاه اروميه انجام شود، به 60 سورتي افزايش يافت.

كمال پرهيزگار روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين امر به علت استقبال گسترده شهروندان اروميه اي و هموطنان از پروازهاي فوق العاده اين فرودگاه انجام شده است.
وي اضافه كرد: پيشتر قرار بود در طول اين ايام 50 سورتي پرواز از اين فرودگاه انجام شود.
وي اظهار كرد: در ايام نوروز پروازهاي خارجي در چهار مسير و پروازهاي داخلي در سه مسير انجام مي شود.
مديركل فرودگاه هاي آذربايجان غربي ادامه داد: استانبول و آداناي تركيه، باكوي جمهوري آذربايجان و بغداد عراق مقصد پروازهاي خارجي و تهران، مشهد و كيش مقصد پروازهاي داخلي از فرودگاه اروميه در ايام نوروز به شمار مي رود.
پرهيزگار گفت: تمامي امكانات خدماتي، فرودگاهي و عملياتي فرودگاه اروميه براي انجام پروازهاي نوروزي فراهم شده و ارائه تسهيلات و خدمات مناسب به شهروندان و مسافران اولويت اصلي اين فرودگاه در ايام نوروز است.
وي افزود: با وجود بهسازي سالن پروازهاي داخلي و انتقال پروازهاي داخلي به ترمينال خارجي تمامي تلاش خود را به كار گرفته ايم تا به منظور رفاه حال مردم استان حداكثر پروازهاي پيشنهادي را براي نوروز سال 96 قبول كنيم.
وي اظهار كرد: با آژانس هاي متقاضي براي برقراري پروازهاي نوروزي هماهنگ شده ايم تا شاهد همزماني پروازهاي داخلي و خارجي از فرودگاه اروميه نباشيم زيرا اين امر باعث كمبود فضا و نارضايتي مسافران مي شود.
به گزارش ايرنا، پروازهاي نوروزي فرودگاه اروميه از 28 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردين ماه جاري ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني

سرخط اخبار استان‌ها