۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۴۹
کد خبر: 82473837
T T
۰ نفر
7 هزار و 506 نامزد برای انتخابات شوراها در استان تهران ثبت نام كردند

تهران - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: در مجموع 7 هزار و 506 نفر طی شش روز گذشته به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح این استان ثبت نام كرده اند.

سیدشهاب الدین چاوشی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد چهار هزار و 407 نامزد در حوزه شهری و سه هزار و 99 نفر در حوزه روستایی داوطلب انتخابات شوراها شده اند.
وی اظهار كرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام كرده انتخابات شوراها در سطح استان تهران 896 نفر زن و 6 هزار و 610 نفر نیز مرد هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح كرد: همچنین از مجموع داوطلبان نام نویسی شده شوراهای شهری استان تهران 655 نفر زن و 3 هزار و 752 نفر مرد و شوراهای روستایی استان نیز 241 نامزد زن و 2 هزار و 858 نامزد نیز مردم هستند.
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: برهمین اساس طی شش روز گذشته(20:30 دقیقه شنبه) یك هزار و 989 نامزد برای عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش نام نویسی كرده اند.
به گفته چاوشی، امروز و در ششمین روز از زمان نام نویسی(تا ساعت 20:30 امشب) 668 نامزد برای شورای شهر تهران، ری و تجریش و در مجموع 2 هزار و 121 نامزد در كل استان تهران نام نویسی كردند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح كرد كه البته كار ثبت نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در فرمانداری تهران همچنان ادامه دارد.
معاون استاندار تهران گفت: 6 هزار و 200 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در كل استان پیش بینی شده كه بخش اعظم آن را برای حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات منظور شده است.
چاوشی افزود: شوراهای اسلامی 19 شهر استان تهران دارای كرسی های هفت الی 9 نفره هستند كه پنجمین دوره انتخابات شوراها دراین شهرها به صورت الكترنیكی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، كار ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از روز یكشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا یكشنبه(6 فروردین) ادامه دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
تهرام 1625
خبرنگار : مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست