۳ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۴
کد خبر: 82471577
T T
۰ نفر

كشف لوازم آرايشي قاچاق و 10 فقره سرقت در رشت

۳ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۴
کد خبر: 82471577
كشف لوازم آرايشي قاچاق و 10 فقره سرقت در رشت

رشت - ايرنا - بيش از 9 هزار قلم لوازم آرايشي تقلبي و قاچاق در رشت كشف و سارقان سابقه دار با 10 فقره سرقت در اين شهرستان، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان از كشف بيش از 9 هزار قلم لوازم آرايشي تقلبي و قاچاق در رشت خبر داد.
سرهنگ علي يوسفي گفت: ‌در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر اقدام فردي به توزيع لوازم آرايشي قاچاق و تقلبي در سطح شهرستان رشت، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
سرهنگ يوسفي با بيان اينكه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، با كار اطلاعاتي متهم و خودرو حامل كالاي قاچاق را در رشت شناسايي و متوقف كردند، ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو و انبار متهم 9 هزار و 147 قلم لوازم آرايشي قاچاق و تقلبي فاقد برچسب و تاريخ انقضاء كشف و ضبط كردند.
رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان ارزش كالاي كشف شده را 160 ميليون و 400هزار ريال ذكر و اضافه كرد: در اين پرونده متهم 40 ساله دستگير و براي تكميل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.
بر اساس گزارش ديگري از واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي رشت از كشف 10 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحيم شعباني گفت: ماموران انتظامي شهرستان رشت در اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز ، شناسايي و دستگيري سارقان سابقه دار را در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: در راستاي اين طرح ماموران انتظامي تعداد 7 نفر سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي آنها را در مخفيگاهشان دستگير كردند.
سرهنگ شعباني با اشاره به اينكه سارقان در بازجويي فني ماموران به 10فقره سرقت وسايل داخل خودرو اعتراف كردند، بيان داشت: سارقان پس از تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.
سرهنگ شعباني خاطرنشان كرد: طرح هاي پاكسازي در ايام تعطيلات نوروزي با جديت بيشتري به اجرا درخواهد آمد و به همه شهروندان توصيه مي كنيم هشدارهاي پليس را جدي گرفته و قبل از مسافرت، اقدامات لازم براي پيشگيري از سرقت را انجام دهند.
7294/2007

سرخط اخبار استان‌ها