۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۵۸
کد خبر: 82410534
T T
۰ نفر
در نخستین روز دهه فجر همایش دوچرخه سواری در بشرویه برگزار شد

بیرجند- ایرنا- همزمان با نخستین روز از دهه مبارك فجر همایش دوچرخه سواری به مسافت پنج كیلومتر با حضور بیش از 200 نفر كودك، نوجوان ، جوان و سالمند در شهر بشرویه برگزار شد.

مسئول كانون بسیج ورزشكاران بشرویه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا افزود:
همایش دوچرخه سواری با همكاری هیئت ورزش های همگانی شهرستان برگزار شد.
سید مهدی ساداتی پور ادامه داد: گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی در قالب برنامه ورزشی مفرح كه تمام اقشار را گرد هم جمع می كرد، از مهم ترین اهداف این همایش بود.
ساداتی پور اظهار كرد: شركت كنندگان با حضور در گلزار شهدا با این بزرگمردان تجدید بیعت كردند و سپس مسافت گلزار شهدا تا میدان شهدا و به سمت میدان بسیج به طول پنج كیلومتر ركاب زدند و در گلزار شهدا گرد هم آمدند.
به گزارش ایرنا وی اضافه كرد: از نكات مورد توجه در این همایش ركاب زدن سالمندان و خردسالان در كنار یكدیگر بود كه با شور و اشتیاق خاصی در این برنامه ورزشی شركت كردند.
ساداتی پور افزود: در پایان مراسم قرعه كشی جوایز برگزار شد و به 65 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد و به سالمندان و خردسالانی كه در این برنامه شركت كردند، بدون قرعه كشی جوایزی اهدا شد.
وی تاكید كرد: ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در جامعه از سنین پایین باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه علاوه بر اداره ورزش و جوانان و نهادهایی نظیر آموزش و پرورش خانواده نیز نقشی بسیار مهم و سازنده ای دارند.
شهر بشرویه در 300كیلومتری شمال غرب بیرجند مركز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به كانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشكورجیری

سرخط اخبار استان‌ها