۲ بهمن ۱۳۹۵، ۶:۴۹
کد خبر: 82394929
T T
۰ نفر
درخشش كشتي گيران خراسان شمالي در مسابقات بين المللي جام تختي

بجنورد -ايرنا - كشتي گيران استان خراسان شمالي در مسابقات بين المللي جام تختي در رشته هاي كشتي آزاد و پهلواني خوش درخشيدند .

به گزارش ايرنا اميرحسين محمدي كشتي گير آزاد خراسان شمالي در وزن 97 كيلوگرم در تيم الف ايران در اين مسابقات با شكست حريف خود در فينال اين مسابقات با كسب 4امتياز و ضربه فني حريف مقام نخست اين وزن را از آن خود كرد و سهم بسزايي در قهرماني تيم كشتي آزاد كشور داشت .
در رشته كشتي پهلواني نيز ابراهيم وليان درمرحله فينال اين مسابقات در وزن 70كيلوگرم در تيم خراسان رضوي با نتيجه 4 بر صفر حريف خود را ضربه فني كرد وموفق به كسب مقام اين اول اين وزن شد .
ساير نمايندگان استان نيز در مرحله رده بندي اين مسابقات حائز مقام شدند .
سي و هفتمين دوره رقابت هاي بين المللي كشتي جام جهان پهلوان غلامرضا تختي در سه رشته آزاد، فرنگي و پهلواني روزهاي 30 دي و اول بهمن ماه در سالن شهيد بهشتي شهر مشهد مقدس به صورت تيم به تيم برگزار شد.
در اين رقابت ها 16 تيم در كشتي آزاد، 12 تيم در كشتي فرنگي و 10 تيم در كشتي پهلواني حضور داشتند كه تيم ايران الف در رشته كشتي آزاد و فرنگي و تيم خراسان رضوي قهرمان مسابقات كشتي پهلواني جام تختي شد .
رده بندي تيم هاي اول تا چهارم اين مسابقات به شرح زير است:
كشتي آزاد: 1- ايران الف 2- ارمنستان 3- قزاقستان الف 4- ايران ب
كشتي فرنگي: 1- ايران الف 2- گرجستان 3- ايران ب 4- تركيه
كشتي پهلواني: 1- خراسان رضوي 2- روسيه 3- ايران الف 4- ارمنستان
استان 940هزار نفري خراسان شمالي مهد كشتي با چوخه است و نام آوران وقهرمانان زيادي ازاين خطه در ميادين ملي و بين المللي در رشته هاي مختلف كشتي براي كشور افتخار كسب كرده اند .
1744/7189خبرنگار: بتول صارمي انتشاردهنده: علي اصغرافتاده

سرخط اخبار استان‌ها