۱۹ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۳۴
کد خبر: 82379609
T T
۰ نفر
پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري در پي ارتحال آيت الله رفسنجاني

شهركرد - ايرنا - استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي ارتحال ملكوتي آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و يار امام و رهبري را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، متن پيام قاسم سليماني دشتكي كه نسخه اي از آن شامگاه يكشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت به اين شرح است:
درگذشت ناگهاني آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و يار ديرين امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) باعث تاسف و تالم شديد خاطر گرديد.
آيت الله هاشمي رفسنجاني از دوران جواني با پيوستن به نهضت اسلامي امام خميني (ره) راه مبارزه با رژيم طاغوت را در پيش گرفت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران هم با قبول مسئوليت هاي مهم در مناصب مختلف خدمات شاياني در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندي نظام جمهوري اسلامي به انجام رساند.
اينجانب با تسليت اين مصيبت به مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، رئيس جمهوري اسلامي ايران، علما، مراجع، فضلا، طلبه هاي حوزه هاي علميه، به ويژه خانواده و خاندان محترمشان و تمامي مردم ايران اسلامي و اهالي شهيدپرور چهارمحال و بختياري با بازماندگان مكرم ايشان ابراز همدردي كرده و علو درجات آن بزرگوار را از درگاه احديت مسالت مي نمايم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عصر يكشنبه در بيمارستان شهداي تجريش به امام راحل، همرزمان شهيد و همه شهيدان انقلابي و دفاع مقدس پيوست.
آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني يار ديرين امام و رهبري در سوم شهريور سال 1313 در رفسنجان چشم به جهان گشود.
آيت الله هاشمي رفسنجاني ده ها سال مبارزه با رژيم شاهنشاهي، فعاليت تعيين كننده در دوران انقلاب اسلامي، عضويت در شوراي انقلاب، فرماندهي كل قوا در دفاع مقدس با حكم امام خميني (ره)، رياست سه دوره مجلس شوراي اسلامي و چهارمين رئيس جمهوري اسلامي ايران در 2 دوره پياپي بين سال هاي 1368 تا 1376 را در كارنامه خود داشته و به عنوان يكي از پرنفوذترين شخصيت هاي سياسي جمهوري اسلامي شناخته شده است.
دريافت كننده: وحيد رئيسي دهكردي**انتشاردهنده: جهانبخش صفري دهكردي
7362/6021

سرخط اخبار استان‌ها