۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۹:۴۲
کد خبر: 82344368
T T
۰ نفر
فرماندار دالاهو: مساله اشتغال و ازدواج جوانان از مهمترين دغدغه هاي مسوولان است

كرمانشاه- ايرنا- فرماندار شهرستان دالاهو با بيان اينكه كمك به ازدواج جوانان از خيرترين كارها است، گفت: مساله اشتغال، ازدواج، تشكيل و حفظ بنيان خانواده جوانان از مهم ترين دغدغه هاي مسوولان است.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي فرمانداري دالاهو روز سه شنبه به نقل از مرادعلي تاتار در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان اين شهرستان با محور ازدواج و خانواده كه در سرسراي جلسات فرمانداري برگزار شد، اعلام كرد: در اكثر كشورها، جوان ها به عنوان يك فرصت و يك پشتوانه عظيم براي رشد و توسعه تلقي مي شوند در كشور ما نيز جا دارد در زمينه گسترش بسترهاي رشد و شكوفايي استعدادهاي جوانان، اقدام هاي جدي تري انجام دهيم.
تاتار در ادامه اظهار داشت: ازدواج نقش مهمي در سلامت جامعه و جلوگيري از مفاسد اجتماعي دارد از اين رو بايد اثرات اجتماعي اين موضوع به صورت همه جانبه مورد توجه قرار گيرد و از همه روساي دستگاه ها خواسته شود كه در جهت ترويج ازدواج آسان با الگوگيري از زندگي حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) تمام تلاش و امكانات خود را به كار گيرند.
وي، سهولت و تسريع در پرداخت وام ازدواج جوانان و فراهم كردن بستر ايجاد اشتغال را يكي از راهكارهاي ترغيب جوانان به ازدواج برشمرد.
وي در پايان از مسوولان خواست در سطح شهرستان با توجه به استعدادها و پتانسيلهاي جوانان اين منطقه در ايجاد اشتغال، رفع مشكل مسكن جوانان و نهايتا ازدواج و زندگي پايدار با برنامه ريزي دقيقتري عمل كنند.
شهرستان دالاهو با 40 هزار نفر جمعيت در 100 كيلومتري غرب كرمانشاه واقع شده است.
3209/8066 تنظيم كننده:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها