۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82329032
T T
۰ نفر
امام جمعه ایلام: بدعهدی آمریكا در برجام به اوج رسیده است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاكید بر لزوم برخورد جدی با بدقولی امریكا تصریح كرد: بدعهدی آمریكایی ها در مساله برجام به اوج خود رسیده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: راه مقابله با بد عهدی و تحریم های امریكا پاسخ های كوبنده و محكم است كه باید دست اندركاران به خصوص مجلس شورای اسلامی با این گستاخی ها پاسخ قاطعانه دهند.
وی افزود: تلخ ترین مساله در برجام این است كه ما به همه تعهدات خود كاملا عمل كردیم و در مقابل مشاهده می كنیم برجام نه تنها هیچ دستاوردی برای كشور نداشته بلكه برای طرف های مقابل پیروزی هایی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاكیدبر لزوم برخورد بدون مسامحه با بدعهدی امریكا تاكید كرد: عقب نشینی در مقابل این بد عهدی ها موجب گستاخی بیشتر طرف های مقابل می شود.
حجت الاسلام لطفی در بخش دیگر از سخنان خود به مساله فیش های نجومی اشاره كرد و با تاكید بر لزوم برخورد جدی تر با متخلفان گفت: هنوز اقدامی جدی برای برخورد با غارتگران بیت المال انجام نگرفته است.
وی اضافه كرد: سخنگوی دستگاه قضایی نیز اعلام كرد كه تاكنون هیچ گونه لیستی در این خصوص ارائه نشده و این خود سوال برانگیز است چرا كه این مساله در شان نظام ما نیست.
امام جمعه ایلام با اشاره به فاصله تحقق مهار گرانی و تورم با تحلیل های ارائه شده افزود: در اقتصاد كشور دچار یك چالش جدی هستیم و به محض اینكه كوچكترین مشكلی پیش اید قیمت دلار افزایش پیدا می كند.
وی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت شهید مدرس در 10 آذر ماه اشاره كرد و گفت: شهید مدرس یكی از شخصیت های بسیار بزرگ نهظت اسلامی ملت ایران است، اگر مجلس در تاریخ ایران به عنوان یك مجلس معروف در اذعان شناخته شده است مدیون این شهید گرانقدر بوده كه فریادهای عدالت خواهی را در دوران استبداد در ایران اسلامی طنین انداز كرد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را نماد عزت و اقتدار ملت در دنیا دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان این نیرو فرمودند؛ نیروی دریایی باید در تراز ملت ایران باشد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034

سرخط اخبار استان‌ها