بسيج ثمره با دوام و قدرت ساز انديشه بلند امام حسين(ع) و امام خميني(ره) است

زاهدان - ايرنا- استاندار سيستان و بلوچستان در اجتماع بزرگ بسيجيان زاهدان گفت: بسيج ثمره با دوام و قدرت ساز انديشه بلند امام حسين(ع) و امام خميني(ره) است.

به گزارش ايرنا، علي اوسط هاشمي روز جمعه در اجتماع بزرگ بسيجيان با عنوان« ياوران انقلاب، مدافعان حرم» با حضور جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران و نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان در ميدان سربازان گمنام (عج) زيباشهر زاهدان بيان كرد: امام خميني(ره) با انديشه والا و با تاسي از مولاي خويش حضرت اباعبدالله الحسين (ع) توانست راه را بر استعمار، استثمار، دوام سلطه و استبداد ببندد و سخت و پر هزينه كند.
وي اظهار داشت: امروز تحميل هزينه هاي سنگين بر ابرقدرتها محصول انديشه بزرگ امام و جرياني است كه ايشان با تكيه بر قدرت ملتها شكل داده است و اين قدرت را هيچ كس امروز قادر نيست كه در معادلات منطقه اي ناديده بگيرد.
وي با بيان اينكه انديشه بلند بزرگان دين چون امام حسين(ع) و امام خميني(ره) محدود به زمان خويش نبوده است و امروز آثار آن فكرهاي بلند و آن غواصان در حوزه دين به محصول زيباي بسيج انجاميده است.
استاندار بسيج را ثمره با دوام و قدرت ساز همين رويكرد خواند كه امروز شاهد نقش آفريني آن در اقصي نقاط بحران زده حوزه كشورهاي اسلام هستيم .
هاشمي تصريح كرد: جريان بسيج با قدرتي كه امروز ناظر هستيم كه همه قدرتها را به زانو در آورده است، با حركت در مسير خود و با تكيه بر قدرت ملتها و مردم، مطمئنا مي تواند نه تنها معادلات منطقه اي بلكه جهاني را هم تغيير دهد.
وي از بسيج به عنوان كانون عشق، وحدت و ضامن بودن بر مسير شهدا نام برد كه مي تواند هر جرياني را كه رو به سستي سوق پيدا مي كند، محرك و جريان ساز باشد.
استاندار سيستان و بلوچستان گفت: جا دارد از همه شما برادران بزرگوار و خواهران مكرمه كه ساعتها با عشق اين اقتدار و حضور حاصل از آگاهي ، شور و شعور را به نمايش گذاشته ايد، صميمانه تشكر كنم؛ بويژه از برادر بزرگوارم سردار معروفي فرمانده محترم بسيج استان كه بي شك براي برپايي اين مراسم باشكوه، ماهها تدبير كرده اند تا اينگونه سهمي را خلق كنند كه جمع اين صحنه ها ، راهپيمايي 20 ميليوني در عراق و عتبات مي شود كه خود نمايش اقتدار است.
هاشمي همچنين با گراميداشت حضور ارزشمند سردار عراقي از يادگاران جبهه و جنگ در تجمع بزرگ بسيجيان در مركز استان در ادامه از وجود آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان به عنوان منشاء خير و ثمرات ارزشمند براي استان ياد كرد.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهاني ** انتشار دهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها