۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82293047
T T
۰ نفر
امام جمعه شيروان: مكتب امام راحل مكتب استكبار ستيزي است

شيروان- ايرنا- امام جمعه شيروان با بيان اينكه مكتب امام (ره) مكتب استكبارستيزي است افزود: آينده جهان در گرو انديشه، فكر و قلم جوانان است و تنها راه شكست دشمن درس خواندن و دل دادن به مكتب الهي است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسليمن حسين كوثري امروز در راهپيمايي 13 آبان شيروان با بيان اينكه آمريكا در باتلاق مشكلاتش غرق است اظهار كرد: راه حل مشكلات صبر، استقامت، ايمان، پايبندي به ارزش هاي انقلابي و شهادت طلبي است.
وي گفت: امروز صهيونيست غاصب و آمريكاي جنايتكار كه همواره براي اين ملت سنگ اندازي مي كنند رو به زوال هستند و آينده تاريخ در دست جوانان عزيز است كه انشاالله پرچم داران غيرت، عزت و سربلندي در جهان خواهند بود.
وي افزود: هم اكنون آمريكا دچار بحران سياسي، فرهنگي و اقتصادي است و حل مشكلات آمريكا همان است كه امروز در عراق، سوريه، بحرين، پاكستان و افغانستان اتفاق مي افتد.
رييس شوراي فرهنگ عمومي شيروان با بيان اينكه يكي از وظايف خطير ملت ايران اين است كه دشمن واقعي خود را بشناسند گفت: كساني كه فكر مي كنند مذاكره و حرف زدن با آمريكا مشكلات كشور را حل مي كند اين اشتباه محض است و مشكلات مردم را بايد دانش آموزان، فرهنگيان، دانشجويان و مردمي كه 37 سال مقاومت و ايستادگي كردند، حل كنند.
وي گفت: كليد حل معما و مشكلات كشور به دست خود ما است و در اين راستا بايد همه تلاش كنند تا دشمن از اين حربه استفاده نكند.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
6042/7186 خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها