۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85475654
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۵۰۰ زائر خراسان‌شمالی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امسال یکهزار و ۵۰۰ زائر از شهرستان های این استان راهی مرقد مطهر امام خمینی (ره) خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن ناهیدی روز دوشنبه در جلسه بزرگداشت ستاد ارتحال امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی دستگاه و سازمان های مربوطه و سپاه استان برای اعزام زائران تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی با بیان اینکه آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) انعکاس جهانی دارد گفت: پیام امام راحل در این آیین بار دیگر به گوش جهانیان خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون نخبگان جهان حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده اند که این نخبگان بر روی افکار مردمان خود تاثیرگذار خواهند بود.

وی تصریح کرد: سال های گذشته پیام امام خمینی(ره) در خصوص حمایت از غزه در بین کشورهای اسلامی نهادینه شده بود اما اکنون به تمام دنیا ترویج یافته و دانشجویان آمریکا و اروپا حمایت های خود را از مکتب امام راحل اعلام کرده اند.

ناهیدی در ادامه به حمایت جهانیان از مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: حتی در این روزها مردم کشورهای مختلف با زبان فارسی "مرگ بر اسراییل" سر می دهند و این نشان دهنده پیام جهانی امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امام خمینی(ره) اسراییل را غده سرطانی می دانست و معتقد بود که این رژیم منحوس نابود شدنی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون اسراییل مرده ای بیش نیست و برای زنده بودن آن نیاز به معجزه است.

وی عنوان کرد: مردم اسراییل روز به روز در حال مهاجرت هستند و این رژیم صهیونیستی به فنا و نیستی رسیده است.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha