۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۵
کد خبر: 82090432
T T
۰ نفر
سبك زندگي اسلامي با عمل به آموزه‌هاي ديني تحقق مي يابد

بيرجند- ايرنا - امام جمعه شهر بشرويه از توابع خراسان جنوبي گفت: سبك زندگي اسلامي و ايراني با عمل به قرآن و بهره گيري از گنجينه غني زندگاني ائمه اطهار(ع) محقق مي شود.

حجت الاسلام محمد شمس الدين در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بشرويه، افزود: يكي عوامل تقويت تقوا در بين انسان، در پيش گرفتن سبك زندگي اسلامي است.
وي با بيان اينكه تمام رفتار انسانها از سبك زندگي شان تبعيت مي كند و ريشه در اعتقاد و باورهاي آنها دارد، يادآور شد: سبك زندگي اسلامي در نقطه مقابل تهاجم فرهنگي قرار دارد.
وي تحقق اقتصاد مقاومتي را از دغدغه هاي اصلي رهبر معظم انقلاب دانست و ادامه داد: نياز است كه دولت نيز در عمل به اين مقوله مهم توجه جدي داشته باشد.
وي گفت: تاكيد مكرر مقام معظم رهبري در مساله اقتصاد مقاومتي نشان از اين دارد كه معظم له از شعاري بودن اين مساله راضي نيستند، تحقق اين مقوله نيازمند اقدام و عمل است.
وي با اشاره به نزديكي ماه مبارك رمضان هم گفت: رمضان ماه ميهماني خداوند است و به فرموده مقام معظم رهبري رمضان قطعه اي از بهشت است در دنيا كه بايد از آن به بهترين شكل استفاده شود .
شمس الدين از ماه رمضان به عنوان سپري در برابر آتش جهنم ياد كرد و گفت: ماه مبارك رمضان سراسر فيض، رحمت و بركت است، ائمه اطهار(ع) اول ماه را رحمت نيمه ماه را مغفرت و آخر ماه را اجابت نام نهاده اند.
وي از مردم شهرستان بشرويه خواست كه با توجه به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان در نظافت مساجد با خادمين همكاري داشته باشند.
وي با اشاره به شروع فعاليت مجلس دهم در هفته آينده هم گفت: بايد نمايندگان منتخب مردم از هيچ كوششي براي پيگيري مشكلات مردم دربغ نكنند و تنها هدفشان خدمت به مردم باشد.
شهر بشرويه مركز شهرستان بشرويه در شمال خراسان جنوبي و در 320 كيلومتري بيرجند قرار دارد.
2047/7556

سرخط اخبار استان‌ها