۶ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۴۳
کد خبر: 82088907
T T
۰ نفر

ليگ قهرمانان فوتبال آسيا/ ذوب آهن هم حذف شد

۶ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۴۳
کد خبر: 82088907
ليگ قهرمانان فوتبال آسيا/ ذوب آهن هم حذف شد

اصفهان - ايرنا- تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قبول شكست خانگي مقابل العين امارات از گردونه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا كنار رفت تا نمايندگان ايران همچون سال هاي اخير با ناكامي به كار حود پايان دهند.

به گزارش ايرنا، در آخرين ديدار دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، چهارشنبه شب تيم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميزبان العين امارات بود و 2 بر صفر شكست خورد.
با توجه به تساوي يك بر يك دو تيم در بازي رفت، العين امارات در مجموع سه بر يك پپروز شد و به جمع هشت تيم پاياني صعود كرد تا آخرين نماينده ايران هم با ناكامي به كار خود پايان دهد.
در دقيقه دوازدهم، «عمرعبدالرحمن» ستاره فوتبال امارات با پاس تماشايي خود، «لي ميونگ جو» را صاحب توپ كرد تا اين بازيكن اهل كره جنوبي دروازه ذوب آهن را باز كند.
در ادامه نيمه نخست نيز بازيكنان العين عملكرد بهتري داشته و اجازه خودنمايي به ذوب آهن را ندادند و يك بر صفر پيروز به رختكن رفتند.
«احسان پهلوان» و «هاشم بيك زاده» بازيكنان ذوب آهن در نيمه نخست به دليل مصدوميت، تعويض شدند.
در شروع نيمه دوم، بازيكنان ذوب آهن كه حمايت 10 هزار تماشاگر را كنار خود داشتند با حركات از جناحين و ارسال هاي بلند درپي رسيدن به گل تساوي بودند.
در دقيقه 61 و در حاليكه بازيكنان ذوب آهن حملات را انجام مي دادند، العيني ها در ضد حمله اي سريع توپ را به «آسپريلا» رساندند كه اين مهاجم خوش تكنيك به راحتي گل دوم نماينده امارات را به ثمر رساند.
بازيكنان ذوب آهن در دقايق 65 و 68 دو بخت طلايي گلزني داشتند كه با بي دقتي «محمدعباسي» و «كاوه رضايي» از دست رفت.
در نهايت سوت داور به نشان شكست 2 بر صفر «شاگردان يحيي گل محمدي» به صدا درآمد و پرونده باشگاه هاي كشورمان در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا بسته شد.
شب گذشته نيز تراكتورسازي تبريز با وجود برتري سه بر يك مقابل النصر امارات از گردونه مسابقات كنار رفت، چراكه تيم تحت هدايت «امير قلعه نويي» در بازي رفت چهار بر يك شكست خورده بود.
پيش از اين، سپاهان اصفهان با عملكردي ضعيف در مرحله گروهي و كسب تنها سه امتياز از 6 بازي حذف شده بود.نفت تهران نيز با قبول شكست خانگي برابر الجيش قطر در پلي آف، حتي از رسيدن به مرحله گروهي بازمانده بود.
با اين اوصاف چهار نماينده فصل جاري فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا بدون توفيق به كار خود پايان دادند. فوتبال باشگاهي ايران در چندين سال اخير هيچگاه به موفقيتي در آسيا نرسيده است.
براين اساس، تيم هاي شاندونگ ليوننگ و شانگهاي چين، النصر و العين امارات، اف سي سئول و چونبوك موتورز كره جنوبي، لوكوموتيو ازبكستان و الجيش قطر به مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود كردند.
8114/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها