۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶
کد خبر: 82077841
T T
۰ نفر
همايش منطقه اي ازدواج، دانشجو، فرصتها و تهديدها برگزار شد

مشهد-ايرنا- همايش ازدواج، دانشجو ،فرصتها و تهديد با مشاركت پنج استان كشور روز سه شنبه در مشهد برگزار شد.

رئيس دانشگاه فرهنگيان خراسان رضوي در اين همايش گفت: با توجه به اهميت امر ازدواج، تاكيدات مقام معظم رهبري و تلاشهاي دولت يازدهم در اين زمينه برگزاري اين همايش در دستور كار قرار گرفت.
سيد حسين مجتبوي اظهار كرد: نظر به تاثيرگذاري معلمان در تربيت دانش آموزان و ضرورت افزايش آگاهي آنان برگزاري اين همايش در دانشگاه فرهنگيان طراحي شد.
وي ادامه داد: از چهار استان كشور نيز مقاله هايي به همايش ارايه شده است.
رئيس دانشگاه فرهنگيان خراسان رضوي در ادامه به افزايش حضور و فعاليت جوانان در شبكه هاي مجازي اشاره و بيان كرد: بيان كرد: با افزايش سن ازدواج و نيز افزايش معضل طلاق در جامعه شاهد آسيبهايي هستيم كه مي توان با تحقيق و پژوهش نسبت به شناسايي راهكارها براي مديريت اين وضعيت اقدام نمود.
دبير اجرايي همايش ازدواج، دانشجو ،فرصتها و تهديدها نيز با اشاره به ارسال 72 مقاله به دبيرخانه گفت: از اين تعداد 52 مقاله از استانهاي سه گانه خراسان، تهران و شيراز پذيرش شد كه چهار مورد منتخب به صورت سخنراني طي يك روز برگزاري همايش ارائه مي شود.
ابوالقاسم كريمي افزود: محورهاي مقالات در سه بخش مقايسه ازدواج در دوران گذشته و امروز، وظايف زن در گذشته و اكنون و نيز شيوه هاي همسرگزيني در گذشته و امروز و بررسي معايب و مزايا در هر بخش است.
هم اكنون شش هزار و 500 دانشجو در قالب 16 عنوان رشته در دانشگاه فرهنگيان خراسان رضوي در قالب دو پرديس دانشگاهي و پنج مركز آموزش عالي مشغول تحصيل هستند.
7496/1858

سرخط اخبار استان‌ها