۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82053120
T T
۰ نفر
سه هزار و 500 نفر امنيت انتخابات در استان كرمانشاه را بر عهده دارند

كرمانشاه - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي استان كرمانشاه گفت: سه هزار و٥٠٠ نفر از نيروي انتظامي امنيت دور دوم انتخابات مجلس در كرمانشاه و سنقروكليايي را برعهده دارند.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ دوم منوچهر امان الهي روز پنجشنبه در نشستي خبري كه در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي در كرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تاكنون مشكلي خاصي در زمينه انتخابات نداشتيم.
وي تاكيد كرد: تمامي تمهيدات لازم انديشيده شده تا اين دوره از انتخابات نيز هم همچون دور نخست در امنيت كامل برگزار شود.
فرمانده نيروي انتظامي استان كرمانشاه با بيان اينكه نيروي انتظامي امنيت ٦٥٧ حوزه انتخابي در ٢ شهرستان كرمانشاه و سنقر و كليايي را تامين مي كند، گفت: در اين دوره براي تامين امنيت شعب از نيروهاي سپاه استفاده نخواهد شد و نيروهاي انتظامي و مرزباني امنيت را تامين مي كنند.
امان الهي افزود: در محله هاي شلوغ كه امكان بروز حادثه وجود دارد، نيروهاي ما حضور پر رنگي خواهند داشت.
وي در خصوص تخلفات دوران تبليغات دور دوم انتخابات نيز گفت: در اين دوره چند مورد تخلف، درگيري و تعرض جزيي به ستادها داشتيم كه با آنها برخورد شد و چهار نفر در اين زمينه دستگير شدند.
فرمانده نيروي انتظامي استان عنوان كرد: تاكنون هيچ مورد تيراندازي در محدوده ستادهاي تبليغاتي گزارش نشده و تخلفات گزارش شده شامل سنگ پراني و پاره كردن بنرها مي شوند.
در اين دوره ٦٥٧ حوزه اخذ راي در سنقر و كليايي و كرمانشاه در نظر گرفته شده است و ١٢ هزار نفر در برگزاري انتخابات دخيل هستند.
از اين تعداد شعب ٥٦١ شعبه در شهرستان كرمانشاه و ٩٦ شعبه در شهرستان سنقروكليايي است.
٨٩٥ هزار و ٢٦٣ نفر در شهر كرمانشاه و ٧١ هزار و ٥٠٣ نفر در سنقر و كليايي واجد شرايط راي هستند.
استان كرمانشاه با دو ميليون نفر جمعيت داراي هشت كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است كه در دور اول تكليف 6 نماينده استان مشخص شد.
7445/8066

سرخط اخبار استان‌ها