۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81910982
T T
۰ نفر
گزينش كليدي ترين مسئوليت در دستگاه تربيت نيروي انساني است

بندرعباس- ايرنا- مشاور وزير آموزش و پرورش در امور اتاق هاي فكر گفت: گزينش كليدي ترين مسئوليت در دستگاه تربيت نيروي انساني كشور است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جبار رضايي چهارشنبه شب در نشست با مسئولان گزينش آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: كشور در سايه انتخاب به موقع،عادلانه و صحيح نيروي انساني مي تواند در ابعاد مختلف به پيشرفت هاي چشمگيري دست يابد.
وي افزود: مردم بايد مسئولان گزينش را دلسوز خود بدانند و اين تفكر با برخورد متين،صحيح و به دور از تبعيض به دست خواهد آمد.
رضايي تصريح كرد: سرنوشت و آينده برخي افراد در گرو يك اعلام نظر مسئولان گزينش رقم مي خورد و اين بار مسئوليت و حساسيت كار گزينش را بيشتر خواهد كرد.
مشاور وزير آموزش وپرورش تصريح كرد: در هر كشور داشتن نيروي انساني متعهد،مسئوليت پذير و توانا از اركان اصلي حركت و پيشرفت در همه ابعاد اقتصادي،فرهنگي،اجتماعي،سياسي و غيره به شمار مي آيد و تزريق اين نيروي انساني را بايد گزينش رهبري كند.
علي كرم پور مديركل آموزش وپرورش هرمزگان نيز در اين نشست گفت: گزينش بهترين تمييز دهنده شاخص ها و ملاك هاي نيروي انساني مناسب براي ورود به هر دستگاهي است كه هم بايد مصالح كشور را در پيش بگيرد و هم ابعاد و تأثيرات تصميماتي كه خواهد گرفت را در نظر داشته باشد.
7198/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها