۱۷ دی ۱۳۹۴، ۹:۱۴
کد خبر: 81910852
T T
۰ نفر
مدرسه خيرساز حاج ميرزا انصاري‌ لاري افتتاح شد

شيراز- ايرنا- ساختمان جديد آموزشگاه خير ساز حاج ميرزا محمدرضا انصاري لاري مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

در مراسم افتتاح مدرسه خيرساز حاج ميرزا محمدرضا انصاري‌ لاري كه چهارشنبه با حضور مسئولان لارستان برگزار شد، خيران مدرسه‌ساز لارستاني تجليل شدند.
در اين مراسم رئيس بنياد نيك‌انديشان هاشمي در سخناني ضمن تقدير از نيكوكار مدرسه‌ساز با اشاره به روند ساخت اين مجموعه آموزشي گفت: به همت حاج ميرزا محمدرضا انصاري لاري و با تلاش بنياد نيك انديشان هاشمي و همكاري اداره كل نوسازي مدارس فارس ساخت اين آموزشگاه از مهرماه 92 آغاز شد.
وي افزود: اين ساختمان آموزشي با زيربناي يك هزار و 100 متر مربع در دو طبقه با شش كلاس درس، سالن نمازخانه، ،سالن آزمايشگاه، كتابخانه، سرويس‌هاي بهداشتي ساخته شده است.
اسماعيلي با بيان اينكه 800 متر مربع آسفالت، بتن‌ريزي و موزائيك انجام شده است، گفت: ديوار كشي اين ساختمان به طول 600 متر انجام شده است.
رئيس بنياد نيك انديشان هاشمي با اشاره به اينكه احداث اين آموزشگاه بالغ بر950 ميليون تومان هزينه در بر داشته است، ادامه داد: اين كار خداپسندانه، شادي صدها دانش‌آموز اين محله كه اغلب از اقشار ضعيف و متوسط هستند، به همراه داشته است.
معاون برنامه‌ريزي اداره كل نوسازي مدارس نيز ضمن تقدير و تشكر از تمام دست اندر كاران اين پروژه گفت: هزينه تجهيزات سرمايي و گرمايي و آموزشي آن با هزينه‌اي بالغ بر يك ميليارد ريال از منابع دولتي اداره كل نوسازي فارس تامين شده است.
پژمان نيك اقبال گفت: هر پروژه آموزشي كه از سوي خيّرين شروع شود 50 درصد هزينه آن را دولت مي پردازد.
در اين مراسم، با اهداي لوح تقدير به حاج ميرزا محمدرضا انصاري لاري و تعدادي از دست اندر كاران از خدمات و همت آنان تجليل شد.
7371 / 1876

سرخط اخبار استان‌ها