۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
کد خبر: 81855968
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت یاسوج: بیانات رهبری در زمینه خطر نفوذ دشمنان راهگشاست

یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دیدار سه روز قبل جمعی از بسیجیان و فرماندهان بسیج كشور با رهبر معظم انقلاب، گفت: بیانات ارزنده معظم له در این دیدار در زمینه خطر نفوذ دشمنان و لزوم مقابله جدی با آن راهگشاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: بكارگیری و تحقق كامل این رهنمودها می تواند همچون دژی مستحكم از هرگونه نفوذ دشمنان در كشور جلوگیری كند.
وی بیان كرد: مقام معظم رهبری در دو سه ماه اخیر بارها بر مساله خطر نفوذ دشمنان در كشور تاكید داشته و تذكرها و مطالب مهمی در این راستا مطرح فرموده اند كه بیانگر هوشیاری و تیزبینی معظم له است.
حسینی صدر اظهار كرد: نفوذ دشمنان ابعاد گسترده ای داشته و شامل دو نوع فردی و شبكه ای است و باید بیش از پیش مراقب آن بود.
وی عنوان كرد: دشمنان برای نفوذ در جهان اسلام در سه عرصه نخبگان، مردم و دولتمردان اقدام و فعالیت می كنند و هدف آنان نیز تغییر اراده مسلمانان و تجزیه كشورهای اسلامی است.
حسینی صدر ابراز داشت: محققان، پژوهشگران، نخبگان، رسانه ها، خبرنگاران، دانشگاهیان و حوزویان كشور و كهگیلویه و بویراحمد برای تببین خطر نفوذ دشمنان و راهكارهای مقابله اصولی با آن از هیچ تلاشی دریغ نكنند.
امام جمعه موقت یاسوج با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، افزود: پیاده روی مراسم اربعین برای زیارت امام حسین (ع) اقدامی ارزشمند است و فضایل و بركات متعددی دارد به طوری كه علمای دینی نیز همواره بر آن تاكید داشته اند.
حسینی صدر گفت: پیاده روی مراسم اربعین حسینی یك سنت حسنه و محل اجتماع مسلمانان است و به همین دلیل نیز دشمنان از آن دچار ترس و وحشت می شوند زیرا منافع آنان را در منطقه خاورمیانه به مخاطره می اندازد.
وی بیان كرد: پارسال بیش از 20 میلیون نفر در پیاده روی مراسم اربعین حسینی شركت كردند و هر سال نیز باشكوه تر از قبل برگزار می شود كه این امر مشت محكمی به دهان دشمنان است.
حسینی صدر با اشاره به دیدار هفته گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با رهبر معظم انقلاب در حاشیه اجلاس كشورهای صادر كننده گاز، اظهار كرد: این دیدار بدون هیچگونه تشریفاتی انجام شد و علاوه بر ایجاد ترس و نگرانی بین غربی ها بازتاب گسترده ای نیز در رسانه های دنیا داشت.
وی عنوان كرد: این دیدار هوشمندانه و نوعی موازنه قدرت بود و هر چند كه اهداف و نتایج آن هنوز به طور دقیق و كامل مشخص نشده اما تا حدودی هیمنه پوشالی غرب را شكست.
حسینی صدر ابراز داشت: این دیدار بیانگر هیبت و عظمت دین مبین اسلام، اثرگذاری نظام و انقلاب و گسترش روزافزون آنها در نقاط مختلف دنیا است.
وی 10 آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و افزود: این عالم ربانی و فقیه مجاهد به عنوان یك نماینده شایسته به نحو احسن در مجلس شورای ملی ایفای نقش كرد و با سخنان رسا و كوبنده خود در مقابل توطئه های شوم بیگانگان ایستاد.
حسینی صدر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آیت الله مدرس الگو بگیرند زیرا بهترین سرمشق برای آنان است.
7535/6162

سرخط اخبار استان‌ها