۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81855256
T T
۰ نفر
همایش بزرگ بسیجیان گلپایگان با حضور وزیر سابق اطلاعات برگزار شد

گلپایگان، اصفهان-ایرنا- همایش بزرگ بسیجیان شهرستان گلپایگان روز پنجشنبه با عنوان 'شكوه ایستادگی' با حضور وزیر سابق اطلاعات برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش بیش از دو هزار و 500 بسیجی گلپایگان در مصلای نماز جمعه این شهرستان، اقتدار و آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه توطئه و نفوذ دشمن به نمایش گذاشتند.
وزیر پیشین اطلاعات در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج، مجموعه ارزشی نظام است كه با تیزبینی حكیمانه امام خمینی(ره) در بدنه نظام اسلامی شكل گرفت تا بتواند در اداره و پیشبرد كشور و مقابله با توطئه های استكبار و حفظ دستآوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش كند.
حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیج درباره نفوذ موردی و شبكه ای و جریانی اظهار كرد: سخنان ایشان نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است و بسجیان باید راه امام شهدا و مقام معظم رهبری را ادامه دهند و در زمینه مسائل كشور بی تفاوت نباشند و با حساسیت توطئه های دشمن را رصد خنثی كنند.
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: استكبار جهانی بخصوص آمریكا در تلاش است تا به اهداف پروژه نفوذ جامعه عمل بپوشاند.
وی با اشاره به اهداف دشمن در فتنه سال 88 و بابیان اینكه دشمن با استفاده از شبكه های ماهواره ای، مجازی و نفوذی درصدد ایجاد فتنه های دیگری است، بر لزوم هوشیاری همگان برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی و خنثی كردن هرگونه توطئه دشمن با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاكید كرد.
حجت الاسلام مصلحی با قدردانی از حضور بسیجان و قشرهای مردم و مسئولان شهرستان گلپایگان در این مراسم اظهار كرد: بسیجیان با درس آموزی از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا راه شهدا و ولایت فقیه را برای حفظ و تداوم جمهوری اسلامی همواره طی می كنند.
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این نهاد انقلابی در همه عرصه های نظام اسلامی هر روز بالنده تر از گذشته به حركت پویا و انقلابی خود با ولایتمداری ادامه می دهد.
سرهنگ محمداسماعیل علیشاهی با قدردانی از تجمع بزرگ بسیجبان شهرستان گلپایگان به مناسبت فرارسیدن سی و ششمین سالگرد تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: اكنون 42 درصدد از جمعیت حدود 90 هزار نفری شهرستان گلپایگان در 160 رده مقاومت بسیج این شهرستان سازماندهی شده اند.
همچنین در این آیین از 38 نفر از بسیجیان فعال شهرستان گلپایگان با اعطای لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گلپایگان در 180 كیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها