۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶
کد خبر: 81854116
T T
۰ نفر
لیگ برتر والیبال؛ ششمین پیروزی پیكان در زاهدان به دست آمد

تهران - ایرنا - تیم والیبال پیكان تهران در هفتمین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شكست گوهر كویر زاهدان شد.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال پیكان و گوهر كویر از ساعت 17 امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر والیبال در سالن استانداری زاهدان به مصاف یكدیگر رفتند.
شاگردان پیمان اكبری سرمربی تیم والیبال پیكان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 17 به پیروزی دست یافتند تا ششمین برد خود را جشن بگیرند.
تیم پیكان با كسب این پیروزی 16 امتیازی شد و با یك بازی كمتر نسبت به تیم های شهرداری ارومیه و بانك سرمایه در جایگاه سوم جدول باقی ماند.
تیم گوهر كویر زاهدان نیز با پذیرش این ناكامی همچنان بدون برد و امتیاز از هشت مسابقه خود در انتهای جدول رده بندی ماند.
شهباز صدری به عنوان ناظر، احمد سرمست و محمد عشق دوست به عنوان داور اول و دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
در دیگر مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال تیم بانك سرمایه موفق به شكست سه بر صفر آرمان ورزشی در سالن آیت الله خاتمی شهر اردكان با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 20 و 25 بر 17 شد.
تیم بانك سرمایه كه با هدایت مصطفی كارخانه در لیگ برتر والیبال حضور دارد با این پیروزی 18 امتیازه شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند.
قضاوت دیدار دو تیم بانك سرمایه و آرمان ورزشی اردكان را كیوان عابدزاده و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و محمد حسن خوشدل نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.
ورزشی(2)**1379

سرخط اخبار ورزش