تقوی: مرادی با هماهنگی فدراسیون به برزیل نرفت/ تیم ملی والیبال انسجام خوبی دارد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال به برخی حاشیه‌سازی‌ها در خصوص عدم سفر مدیر تیم ملی به برزیل واکنش نشان داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تیم ملی والیبال جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها عازم برزیل شده است و بامداد امروز هم در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم میزبان هفته نخست این رقابت‌ها رفت.

شاگردان پائز در شرایطی در اولین بازی خود در لیگ ملت‌ها پنجم خرداد به مصاف صربستان خواهند رفت که برخی حاشیه‌سازی‌ها از سوی رسانه‌های معاند و همینطور برخی صفحات بی‌هویت داخلی در حال انجام است تا این تیم نتواند به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

آخرین حاشیه‌سازی های صورت گرفته مربوط به خبری است در خصوص وحید مرادی، مدیر تیم ملی که گفته شد در دبی ناپدید شده است!

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص این مسئله اظهار داشت: وحید مرادی با هماهنگی فدراسیون والیبال برای پیگیری مسائل شخصی یکی از بستگانش از همراهی تیم ملی در لیگ ملت‌ها بازماند.

وی افزود: پس از اینکه این اتفاق افتاد ما امیر خوشخبر را راهی برزیل کردیم تا سرپرستی تیم ملی را بر عهده بگیرد. اتفاقی که برای مرادی افتاد یک مسئله کاملا شخصی است و هیچ اتفاق دیگری در این خصوص رخ نداده است.

رئیس فدراسیون والیبال درباره شرایط فعلی تیم ملی والیبال عنوان کرد: خوشبختانه در تیم ملی انسجام و همدلی خوبی وجود دارد. بازی های مفیدی مقابل برزیل انجام دادیم و رقابت جدی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. فردا هم یک بازی دیگر مقابل برزیل انجام می‌دهیم. پس از این بازی، تیم ملی به محل اصلی اسکان تیم‌ها می‌رود.

تقوی در پایان اضافه کرد: امیدوارم مردم از تیم ملی حمایت کنند زیرا این حمایت برای بازیکنان ایجاد انگیزه کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha