۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶
کد خبر: 81853223
T T
۰ نفر
فداكاري و كمك به جامعه شاخصه مهم تفكر جهادي بسيج است

كرج- ايرنا- مدير آموزش و پرورش ناحيه سه كرج گفت: بسيج يك تفكر جهادي است كه داراي شاخص هاي حائز اهميتي همچون فداكاري ، توكل به خدا ، ايثار و كمك به جامعه است.

به گزارش ايرنا،عبدالكريم رستمي روز چهارشنبه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در جلسه شوراي معاونين و كارشناس مسئولان حوزه اداري آموزش و پرورش ناحيه 3 كرج در سالن اجتماعات اين ناحيه، افزود: تفكر بسيجي نياز اصلي و اساسي جامعه امروز ماست و اقتدار ايران اسلامي در جهان به واسطه وجود تفكر بسيجي در جامعه است.
وي اظهار داشت: نياز امروز بيش از هر زمان ديگر به داشتن تفكر بسيجي در كشور است كه همه بايد در راستاي ترويج تفكر بسيجي هم در عمل و هم در فكر در جامعه اسلامي تلاش نمائيم.
رستمي گفت: بركت انقلاب اسلامي و اقتدار و عظمت امروز ايران اسلامي مرهون وجود شجره طيبه ي بسيج است وبدون شك مهمترين عامل حفظ و تقويت نظام اسلامي توسعه بسيج و تقويت تفكر بسيجي است.
وي تصريح كرد : تشكيل جلسه نهضت روشنگري براي فرماندهان و سرگروه هاي حلقه هاي صالحين ، همايش دانش آموزان اعزامي به اردوهاي راهيان نور ، همايش اقتدار و شكوه پايداري ، ديدار با خانواده هاي شهدا و چندين برنامه ديگر از جمله برنامه هاي هفته بسيج اين ناحيه بود.
از 29 آبان تا 5 آذرماه به عنوان هفته بسيج نامگذاري شده است.ك/2
6156/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها