۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85472909
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

علی شیرین زاد منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شد

کرج - ایرنا - علی شیرین زاد از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی شد.

به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور روز شنبه اعلام کرد: از مجموع ۹۴هزار و ۹۶۸ رای صحیح ماخوذه علی شیرین زاد با ۴۸ هزار و ۳۱۶ رای ، منتخب مردم حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع سه کرسی نمایندگی استان البرز در مجلس، تکلیف ۲ کرسی مشخص شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

بر این اساس "علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و " مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند .

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

بر این اساس در انتخابات یازدهم اسفند ماه سال گذشته نیز "علی حدادی" با کسب ۲۴ هزار و ۹۰۱ رای از مجموع ۱۱۴هزار و ۶۵۴ رای ماخوذه صحیح، نماینده مردم شهرستانهای غرب استان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha