۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
کد خبر: 81740129
T T
۰ نفر
شهدای گمنام ارمغان پیام پایداری و استقامت ملت هستند

سنندج- ایرنا- رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدای كشور با تاكید بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه های جبران ناپذیر دشمنان گفت: شهدای گمنام ارمغان پیام پایداری و استقامت ملت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد باقرزاده روز یكشنبه در آیین استقبال از شهدای گمنام در مرز باشماق مریوان با تقدیر از مسوولان اقلیم كردستان به خاطر همكاری در تفحص این شهدای گرانقدر افزود: شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینكه ملت ایران باید همواره نسبت به دشمنان و نفوذ آنان هوشیار باشند گفت: دشمنان همواره از راه های گوناگون در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت ایران هستند و می طلبد مردم همواره در این راستا بیدار باشند.
رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدای كشور اظهار كرد: ملت ایران باید همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت و هشدارهای ایشان هیچگاه از دست هایی كه پشت پرده وجود دارد غفلت نكنند و همواره هوشیار باشند تا دست این دشمنان از مقدرات كشور كوتاه شود.
وی در ادامه خطاب به گروهك های معاند ضد انقلاب نیز اظهار كرد: كردستان و پیشمرگان مسلمان این مرز و بوم، بویژه شهرستان مرزی مریوان همواره بیدار بوده و تا آخرین قطره خون از عزت و شرف مهین خود دفاع كرده و در مقابل توطئه های دشمنان پایداری خواهند كرد.
كاروان حامل پیكر مطهر 17 شهید گمنام كه در منطقه كردستان عراق تفحص شده اند دقایقی پیش وارد مرز بین المللی باشماق مریوان شد.
در آیین استقبال از شهدای گمنام سید محمد باقر زاده رییس ستاد تحقیق و تفحص شهدا، استاندار كردستان، امام جمعه و فرماندار مریوان، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، خانواده های شهدا و جمع زیادی از مردم حضور دارند.
شهرهای مختلف كردستان امروز و فردا میزبان پیكر پاك 17 شهید گمنامی هستند كه در منطقه شمال عراق تفحص شده اند، پیكرهای پاك این شهدا پس از استقبال توسط مردم غیور مریوان امروز وارد سقز و پس از تشییع در این شهر وارد دیواندره خواهند شد.
این شهدای گرانقدر همچنین پس از شهرهای مریوان، سقز و دیواندره وارد شهرستان های سنندج، دهگلان، قروه، سریش آباد و بیجار شده و پس از آن به تهران منتقل خواهند شد.
این شهدای گرانقدر در عملیات های والفجر4، والفجر9، والفجر10 و نصر 7 به شهادت رسیده اند و پیكر پاك آنها در مناطق عملیاتی پنجوین، دربندی خان، چوارتا، بلفت و كركوك كشف شده است.ك/3
7348/1904

سرخط اخبار استان‌ها