۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶
کد خبر: 81686650
T T
۰ نفر
مذاكرات هسته اي و تداوم آن نشانه موقعيت ايران در جهان است

اصفهان،ايرنا- امام جمعه خور و بيابانك با اشاره به 22 ماه مذاكره سخت و فشرده،تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان گفت: مذاكرات هسته اي و تداوم آن نشانه موقعيت برجسته و خاص جمهوري اسلامي در جهان و منطقه است

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين ' اكبر ذوالفقاري ' در خطبه هاي نماز جمعه خور و بيابانك در بارگاه امامزاده سيد داود اين شهر گفت: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت جمهوري اسلامي و هيات مذاكره كننده با زحمت و تلاش فراوان و مقتدرانه با طرف مقابل به مذاكره پرداختند.

وي ابراز اميدواري كرد : آنچه به دست آمده، بتواند مصالح جمهوري اسلامي را تامين كند و مشكلات سر راه را از بين ببرد و در ادامه كار نيز همانگونه كه هيات مذاكره كننده ايراني با صداقت گام برمي دارد طرف هاي ديگر هم به تعهدات خود پايبند باشند.

ذوالفقاري يادآور شد: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب در حق تيم مذاكره كننده هسته اي دعا كردند و براي آنان اجر اخروي مسالت كردند؛ ملت ايران نيز به آنان خسته نباشيد مي گويند و از آنان سپاسگزارند.

امام جمعه خور افزود: ملت ايران 12 سال بر حقوق مسلم خود ايستادگي و پافشاري كردند و سرانجام با هدايت هاي رهبر معظم انقلاب به پيروزي دست يافتند.

وي يادآور شد: در حقيقت حركت به سوي دانش هسته اي، پيشنهادي بود كه براي نخستين بار از سوي رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

وي همچنين به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان اشاره و تصريح كرد: رهبري چندين نكته كليدي را در سخنانشان فرمودند كه بايد همواره جوانان و دانشجويان اين توصيه ها را در انجام كارهايشان مورد نظر قرار دهند.

ت 7136 / 1339

سرخط اخبار استان‌ها