۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴
کد خبر: 81681916
T T
۰ نفر
هلال احمر از دستگاههای خدمات رسان موثر است

یاسوج - ایرنا- استاندار كهگیلویه وبویراحمدگفت: جمعیت هلال احمر از مهمترین ذستگاههای خدمات رسانی عمومی و امدادی است كه در موقع بروز حوادث فعالیت موثری را دارد.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر دوشنبه در آیین عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آموزشی، امدادی و فرهنگی هلال احمر دریاسوج بر لزوم تلاش مدیران اجرایی برای تامین از محل اعتبارات متمركز برای توسعه زیرساختهای خدمات عمومی دراین استان تاكید كرد.

وی اظهار كرد: توسعه زیرساختهای خدمات عمومی درحوزه شهری ، گردشگری و امدادی در این استان به لحاظ محرومیت تاریخی آن نیارمند تلاش مضاعف مدیریتها و بهره گیری بیش از پیش از اعتبارات متمركز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر كهگیلویه وبویراحمد در آیین كلنگ زنی این پروژه نیز گفت: این ساختمان چندمنظوره آموزشی، فرهنگی، امدادی و اداری با زیربنای هفت هزار و 600 مترمربع و درهشت طبقه طراحی شده است.

مسعود مثنوی افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای تكمیل و بهره برداری این پروژه افزون بر 80 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینكه این ساختمان چندمنظوره در فازهای مختلف تعریف و طراحی شده، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز نخست آن نیز افزون بر 12 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مثنوی عملیات اجرایی برای فاز نخست این طرح را شامل خاكبرداری به میزان بیش از هفت متر ،ساخت زیرزمین و طبقه اول آن ذكر كرد.

وی ابراز داشت: تاكنون مبلغ هشت میلیارد ریال نیز برای شروع عملیات اجرایی این طرح و آغاز خاكبرداری آن تخصیص یافته است.

وی زمان اجرای فاز نخست این پروژه را در صورت تامین اعتبار شش ماه اعلام كرد.

بیش از 30 هزار داوطلب جوان و امدادگر عضو جمعیت هلال احمر كهگیلویه وبویراحمد است.

3016/6162

سرخط اخبار استان‌ها