۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۲
کد خبر: 81661272
T T
۰ نفر

كشف بيش از 68 كيلوگرم مواد مخدر در استان فارس

۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۲
کد خبر: 81661272
كشف بيش از 68 كيلوگرم مواد مخدر در استان فارس

شيراز - ايرنا - ماموران انتظامي شهرستان هاي ني ريز ، مهر (MOHR) و داراب 68 كيلو و 508 گرم مواد مخدر كشف و ضبط كردند.

به گزارش دريافتي شنبه ايرنا ازمعاونت اجتماعي فرماندي انتظامي استان فارس ،فرمانده انتظامي شهرستان ني ريزگفت:

ماموران ايست و بازرسي قطرويه اين شهرستان هنگام كنترل كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس مسافربري شك و آن را متوقف كردند و در بازرسي از آن 18 كيلو و 600 گرم ترياك كه در فضاي داخل تلويزيون اين وسيله نقليه جاسازي شده بود كشف و در ارتباط با آن سه متهم را دستگير كردند.

سرهنگ عزيز برزگر افزود:پس از تشكيل پرونده مقدماتي ، متهمان به همراه مواد مكشوفه براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان ني ريز انتقال داده شدند.



**كشف بيش از 49 كيلو گرم مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامي شهرستان داراب نيز اظهار داشت:ماموران ايستگاه بازرسي قلاتويه اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو سمند شك و آن را متوقف و در بازرسي از آن 10 كيلو و 800 گرم هرويين كشف و ضبط و راننده اين وسيله نقليه را دستگير كردند.

سرهنگ حسين ديندارلو ادامه داد: همچنين ماموران ايستگاه بازرسي ياد شده با همكاري عوامل پاسگاه رستاق پس از متوقف كردن يك دستگاه كاميون در بازرسي از آن 39 كيلوگرم ترياك كشف و دو نفر را دستگير كردند.

سرهنگ ظهرابي ، فرمانده انتظامي شهرستان مهر (MOHR) نيز اظهار داشت:در اجراي طرح مبارزه و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و توزيع كنندگان اين مواد افيوني ، ماموران پليس مبارزه با مواد اين مخدر شهرستان 81 گرم هرويين ، پنج گرم شيشه و 22 گرم ترياك كشف و در ارتباط با اين مواد 10 نفر از توزيع كنندگان مواد مخدر دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

شهرستان هاي ني ريز و داراب به ترتيب در فواصل 192 كيلومتري و 225 كيلومتري شرق شيراز و شهرستان مهر در فاصله 320 كيلومتري جنوب شيراز واقع شده اند.

6118

سرخط اخبار استان‌ها