۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۷
کد خبر: 81620637
T T
۰ نفر
سوم خرداد روز غلبه قدرت معنويت بر قدرت مادي ونظامي بود

خرم آباد-ايرنا-نماينده ولي فقيه در لرستان گفت:سوم خرداد روز غلبه قدرت معنويت بر قدرت مادي ونظامي بود و اين روز را بايد روز فتح ارزشها و روز تحقق وعده الهي بدانيم.

حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد ميرعمادي روز يكشنبه در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان لرستان به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر افزود : سرخي سيلي كه رزمندگان در فتح خرمشهر به متجاوزان زدند هنوز روي صورت آنها باقي مانده است.

وي با اشاره به اينكه در هشت سال جنگ تحميلي و بويژه در جريان حماسه آزادسازي خرمشهر به دنيا نشان داديم كه سرنوشت جنگ را سلاح هاي معنوي و نه سلاح هاي معنوي تعيين مي كنند ،اظهار داشت : در جنگ معنويت، عزت، كرامت و ديانت اسلحه الهي و خدايي رزمندگان بود.

وي با اشاره به اينكه دشمن تصور نمي كرد كه ايران در جريان عمليات آزادسازي خرمشهر به فتح بزرگ و مبين دست يابد اظهار كرد: همان جواناني كه ديروز در مقابل تجاوز دشمن ايستادند و توانستند خرمشهر را از چنگال دشمن آزاد كنند امروز فرزندان همان جوانان آمادگي ايستادگي در برابر هر تجاوزي را دارند.

نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: امروز هم پيام فتح خرمشهر در گوش مستكبران و سلطه گران طنين انداز است و به همين دليل است كه گزينه نظامي آمريكا كه همواره از آن دم مي زنند همچنان روي ميز مانده و آن را عملي نمي كنند.

نماينده ولي فقيه در لرستان از عصر امروز به عنوان عصر اسلام و عصر نابودي مستكبران و طاغوتيان نام برد و گفت: امروز شاهديم كه يك نيروي كوچك به نام حزب الله خواب راحت را از چشم مجهزترين ارتش دنيا ربوده است.

7267

سرخط اخبار استان‌ها