۹ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۱۸
کد خبر: 81484703
T T
۰ نفر
الهام چرخنده بازیگر سینما خادم بارگاه كریمه اهل بیت (س) شد

قم ـ ایرنا ـ الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون خادم بارگاه كریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ، تولیت آستان مقدس روز پنجشنبه در همایش نورالكریمه ، ضمن تجلیل از الهام چرخنده حكم خادمی بارگاه كریمه اهل بیت(س) را به وی اعطا كرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، دراین همایش گفت: جذب افراد به تعالیم اسلامی و انجام واجباتی دینی، یك وظیفه است؛ ما باید تا اندازه ای كه می توانیم نسبت به اهل بیت (ع) ادای حق نماییم.

وی خاطرنشان كرد: ما باید كاری كنیم كه امام زمانمان در میان مردم محبوب شود؛ یعنی این كه ما تماماً در خدمت حضرت ولی عصر(عج) و آموزه های دینی باشیم، امام زمان، زمانی از ما راضی خواهد شد كه به آنچه اسلام بر دوش ما گذاشته، عمل نماییم.

وی ضمن تبریك سالروز میلاد امام حسن عسكری (ع) ،وی كار كردن برای خدا را از توصیه های این امام همام ذكر كرد و گفت: هر كه در این مسیر قدم گذاشت و شیرینی این كار را فهمید، از مسیری كه انتخاب كرده، خسته نشده است.

سعیدی با اشاره به توصیه امام همام درخصوص راستگویی افزود: یكی از بزرگ ترین مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد، راست نگفتن برخی افراد در تعاملات و ارتباطات است.

وی در ادامه با اشاره به جسارت های صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) گفت: اهانت به پیامبر اسلام از گذشته وجود داشته و متأسفانه امروز نیز شاهد چنین اقدام شنیعی هستیم.ك/1

569/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها