۲ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۳۶
کد خبر: 81474430
T T
۰ نفر
شش هزار پرونده در دفاتر مددكاری كلانتری های آذربایجان غربی به مصالحه ختم شد

ارومیه - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: شش هزار و 477 پرونده،امسال در دفاتر مددكاری كلانتری های استان به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ علی قهرمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال رسیدگی به 11 هزار و 788 مورد از دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی، نزاع و درگیری در این دفاتر صورت گرفته كه این میزان 124 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به اینكه سه هزار و 715 مورد خدمات در زمینه های خانوادگی، انتظامی، مددكاری و روان سنجی به مراجعان در مركز مشاوره آرامش ارائه شده است، اضافه كرد: این رقم مشابه تعداد خدمات ارائه شده در دوره مشابه سال گذشته بوده و تنها كمی افزایش یافته است.

وی اظهار كرد: مشاوران و مددكاران پیشتازان پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه هستند و نقش خود را در حوزه های مرتبط اجتماعی ایفا می كنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مهمترین، اساسی ترین و حساس ترین وظیفه مراكز و دوایر مشاوره و مددكاری اجتماعی حفظ، بقا، تقویت و بهسازی نهاد خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و در این راستا پلیس می تواند بهترین مشاور برای مردم و خانواده ها باشد.

دفاتر مشاوره و مددكاری با تقویت رویكرد اجتماعی نیروی انتظامی در كشور شكل گرفته و به فعالیت خود ادامه می دهند.

8136/582

سرخط اخبار استان‌ها