۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵
کد خبر: 81467329
T T
۰ نفر

58 كیلوگرم تریاك در همدان كشف شد

۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵
کد خبر: 81467329
58 كیلوگرم تریاك در همدان كشف شد

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته در یك عملیات موفق به توقیف محموله 58 كیلوگرمی مواد مخدر شدند.

سرهنگ 'علی اصغر خرم روی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ورود مقادیری مواد مخدر از استان های مركزی به سمت همدان تیم ویژه ای برای بررسی این موضوع تشكیل شد.

وی اضافه كرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در هماهنگی با دیگر عوامل انتظامی با رصد محل عبور این محموله در نهایت هنگام ورود به همدان در ایستگاه پلیس راه جاده همدان - تهران متوقف كردند.

وی اضافه كرد: ماموران در بازرسی از خودرو وانت 58 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف و ضبط كردند همچنین یك قاچاقچی كه با یك دستگاه خودرو سمن نقش راهنما را برای خودروی حامل مواد را داشت نیز توقیف و سرنشین آن بازداشت شد.

جانشین انتظامی همدان با ذكر اینكه در این عملیات پلیسی دو قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودو نیز توقیف شد، اظهار كرد: 63 باند تهیه و توزیع مواد مخدر 9 ماهه سالجاری در این استان منهدم شدند.

سرهنگ خرم روی اظهار كرد: همچنین چهار تن و 250 كیلوگرم انواع مواد مخدر در همین مدت زمان از قاچاقچیان مواد مخدر كشف شده و با هماهنگی و تلاش عوامل انتظامی همدان بستر ناامنی برای سوداگران مرگ ایجاد شده است.

7525/2624

سرخط اخبار استان‌ها