۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
کد خبر: 81433209
T T
۰ نفر
طرح كارزار رسانه ای مبارزه با ماده مخدر 'شیشه' در یزد اجرا می شود

یزد- ایرنا - معاون فرهنگی و پیشگیری بهزیستی یزد گفت: طرح كارزار رسانه ای مبارزه با ماده مخدر شیشه در این استان اجرا می شود .

به گزارش ایرنا ' محمد علی صادقی پور ' روز شنبه در جمع مسوولان اجرایی مهریز افزود: این طرح با هدف جلب مشاركت رسانه ها در اطلاع رسانی در خصوص مضرات شیشه از 11 الی 19 دی ماه در یزد و شهرستان های تابعه اجرا می شود .

وی اضافه كرد: هم اكنون طرح در دو استان تهران و مازندران آغاز شده و در استان های چهار محال و بختیاری، یزد، قم، مركزی ، گلستان و خراسان شمالی نیز بزودی فعال می شود.

وی گفت: در این طرح اطلاعات در مورد سوء مصرف شیشه به خانواده ها، جوانان و نوجوانان در قالب بسته های خدماتی آموزشی به صورت بروشور، كتابچه و لوح فشرده آموزش داده می شود.

این مسوول اظهار داشت: افزایش مصرف شیشه یكی از معضلات اجتماعی و فرهنگی است و فعال كردن این كارزار یا كمپین با بهره گیری از رسانه ها در زمینه كاهش گرایش به این مواد خیلی موثر است.

صادقی پور ادامه داد: كمپین رسانه ای كاری جمعی و مشاركتی است و اجرای آن احساس مسوولیت همه را می طلبد كه بدون نتایج خوبی را در آگاهی بخش جامعه و جوانان خواهد داشت.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان یزد گفت: انجام فعالیت های بین بخشی با جلب مشاركت مردم و مسوولان در دستگاه های اجرایی و همچنین رسانه ها خیلی در تحقق اهداف موثر است .

صادقی پور افزود: در زمینه مبارزه با شیشه حتی هیات های مذهبی و سایر تشكل های اجتماعی و فرهنگی باید سازمان بهزیستی و رسانه ها را در اطلاع رسانی و روشنگری یاری دهند .ك2

7541/ 650

سرخط اخبار استان‌ها