۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۹:۵۶
کد خبر: 81424974
T T
۰ نفر

ميانگين سن ازدواج در شيراز بالاست

۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۹:۵۶
کد خبر: 81424974
ميانگين سن ازدواج در شيراز بالاست

شيراز - ايرنا- نخستين نشست ستاد سامان دهي امور جوانان شهر ستان شيراز تشكيل شد و در آن عنوان شد ميانگين سن ازدواج در اين كلان شهر بسيار بالاست.

سرپرست معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان فارس روز شنبه به ايرنا گفت:ميانگين سن ازدواج در شهرستان شيراز سير صعودي داشته طوري كه در سال 92 مردان در 30 سالگي و زنان در 25 سالگي ازدواج كرده اند كه اين امر نشان از بالا رفتن سن ازدواج جوانان شيرازي است.

عبدالعلي رضايي اظهار داشت : نقد و بررسي ازدواج و طلاق از جمله اولويت هاي حوزه جوانان شيراز است كه طبق آمار موجود شهر شيراز در وضعيت خوبي به سر نمي برد.

وي ادامه داد: براي كاهش طلاق و افزايش آمار ازدواج جوانان شيراز نياز به همدلي و همكاري بيشتر مسوولين است تا با راه اندازي كارگروه هاي تخصصي بتوانيم شعار ازدواج آسان، آگاهانه ، پايدار و بهنگام را محقق كنيم.

رييس ورزش و جوانان شهرستان شيراز هم به ايرنا گفت:براي ساماندهي امور مربوط به جوانان و جلب مشاركت ساير دستگاههاي اجرايي و هم افزايي بيشتر در اين امور و همچنين اجراي قوانين اين جلسه برگزار شد.

حسام زارع مهذبيه افزود: دراين نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مربوط به ازدواج جوانان، مسائلي همچون سازماندهي ستاد و تشكيل كارگروههاي مرتبط نيز تصميماتي اتخاذ شد.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان شيراز عنوان كرد: امور مربوط به جوانان امري كاملاً فرا بخشي است و يك يا چند سازمان به هيچ وجه نمي توانند از عهده امور محوله برآيند.

اين پيشكسوت ورزش فارس در پايان ابراز اميدواري كرد كه با راه اندازي دبيرخانه ستاد ساماندهي امور جوانان در اداره ورزش شيراز و مشاركت ساير ادارات و نهاد هاي شهرستان قسمتي از امور مربوط به جوانان ساماندهي شود.ك/ 3

7368 /675

سرخط اخبار استان‌ها