۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 81422210
T T
۰ نفر
جمعيت طرفداران ايمني راهها در اصفهان تشكيل مي شود

اصفهان- ايرنا- دفتر جمعيت طرفداران ايمني راهها همزمان با 26 آذر جاري، روز گراميداشت حمل و نقل و رانندگان در اصفهان تشكيل مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان، اين اداره در نظر دارد همزمان با گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان، دفتر مردم نهاد جمعيت طرفداران ايمني راه ها را راه اندازي كند.

بر اساس اين گزارش، تغيير نگرش ها در جامعه، حساس كردن افكار عمومي و مسئولان با ايجاد باورهاي ملي نسبت به كاهش حوادث رانندگي و افزايش ايمني تردد با توسعه و ارتقاي فرهنگ ترافيكي از اهداف تشكيل اين جمعيت است.

از ديگر اهداف تشكيل جمعيت طرفداران ايمني راه ها مي توان به تلاش همه جانبه براي جلب توجه دولت و عموم مردم جهت كمك به آسيب ديدگان حوادث رانندگي و تلاش براي نهادينه كردن آموزش در مقوله ايمني حمل و نقل اشاره كرد.

روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان اعلام كرد: ايجاد تشكل مردم نهاد جمعيت طرفداران ايمني راه ها به طور حتم در كاهش تصادفات و ارتقاي ايمني راه ها موثر خواهد بود.

به گزارش ايرنا، سردار عبدالرضا آقاخاني، فرمانده انتظامي استان اصفهان، آمار كشته ها بر اثر تصادفات رانندگي در اين استان را تكان دهنده اعلام كرد و گفت: استان اصفهان در سال گذشته با بيش از هزار كشته در مقايسه با ساير استان هاي كشور در رتبه اول قرار گرفت.

د/7148/ 607

سرخط اخبار استان‌ها