۷ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۳
کد خبر: 81405112
T T
۰ نفر
همايش بصيرت افزايي هيات علمي دانشگاه هاي پيام نور كرمانشاه در صحنه برگزار شد

كرمانشاه - ايرنا - به مناسبت هفته بسيج، همايش بصيرت افزايي هيات علمي دانشگاه هاي پيام نور استان كرمانشاه با حضور اساتيد و نخبگان در مجتمع فرهنگي، تربيتي امام حسن مجتبي (ع) شهر صحنه برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش رييس دانشگاه پيام نور كرمانشاه گفت: وظيفه اساتيد بسيجي ايجاد بصيرت در بين دانشجويان است و با ايجاد محيط ديني، مباحث علمي و آموزشي نيز كيفي تر دنبال خواهد شد.

دكتر بهمن سعيدي پور افرود: در راستاي ايفاي نقش تقويتي اساتيد و كسب موضوعات معرفتي، بصيرتي و اخلاقي و براساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي كشور، دوره هاي معرفت افزايي در بين اساتيد و اعضاي هيات علمي سراسر كشور در تمام دانشگاه ها و امروز در استان كرمانشاه برگزار شده است.

وي در ادامه با بيان اينكه دانشگاه پيام نور كرمانشاه 30 هزار دانشجو دارد، تصريح كرد: اگر ما دانشگاه ها را به دو بخش سنتي و مدرن تقسيم كنيم، دانشگاه پيام نور با توجه به فعاليت خود جزء دانشگاه هاي مدرن قرار مي گيرد كه توانسته بدنه و فعاليت خود را با متد و فن آوري روز برابر كند.

رييس دانشگاه پيام نور كرمانشاه با بيان اينكه علم، عامل قدرت و امنيت ملت هاست و دانش محور توسعه حقيقي است، افزود: اگر نگاه علمي در كشور و دستگاههاي اجرايي حاكم نباشد، در فرهنگ، اقتصاد و اجتماع هم پيشرفت نخواهيم كرد.

وي با اشاره به اينكه دانشگاه پيام نور يك دانشگاه فراگير و مردمي است، تاكيد كرد: هيات علمي دانشگاه پيام نور با توجه به تحقيقات گسترده اي كه انجام مي دهند به نتايج پربار و ارزشمندي دست يافته اند.

سعيدي پور در پايان گفت: يكي از سياست هاي اصلي و پيش روي اين دانشگاه تشكيل يك اتاق فكر مي باشد تا تمام تصميم هايي كه گرفته مي شود با هم فكري و مشورت تمام صاحب نظران و نخبگان اين دانشگاه باشد.

7454/567

سرخط اخبار استان‌ها