۶ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۰
کد خبر: 81403518
T T
۰ نفر

دو خبر كوتاه اجتماعي از رودسر و املش

۶ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۰
کد خبر: 81403518
دو خبر كوتاه اجتماعي از رودسر و املش

رشت - ايرنا - رييس شوراي اسلامي بخش مركزي رودسر از گاز رساني به هفت روستاي اين بخش در سالجاري خبر داد و اظهار كرد: روند اجراي اين طرح ها به خوبي پيش مي رود و تا پايان سالجاري ساكنان اين روستاها همگي از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.

به گزارش ايرنا ،'رضا يوسفيان ' عصر چهارشنبه در نشست رسمي اين شورا با بيان اينكه طرح هاي گاز رساني هم اكنون در روستاهاي بازكل، عليكلايه، عروس محله، خمير محله، گرمجان، جوپشتان و مردابسر در حال انجام است، بيان كرد: با گاز رساني به اين روستاها 300خانوار اين مناطق از نعمت گاز طبيعي بهره مند مي شوند.

وي همچنين از انتخاب پيمانكار در سالجاري براي گاز رساني به روستاهاي افرمجان عليا و سفلي و توتكله عليا و سفلي خبر داد.

يوسفيان در بخش ديگري از سخنان خود از لايروبي و پاكسازي انهار بخش مركزي رودسر با هدف جلوگيري از وقوع سيلاب و خسارت به حاشيه نشينان رودخانه هاي اين بخش خبر داد و اظهار كرد: هم اكنون كار لايروبي انهار در روستاهاي ميان پشته، چيني جان ، لهداربن، گواسراي عليا و سفلي، وليسه به طول 5كيلومتر به پايان رسيده و چند روستاي ديگر نيز در شرف انجام است.

بخش مركزي رودسر با 70روستا و بيش از 25هزار نفر جمعيت در شرق مركز گيلان واقع است.ك/2

********

املش - رييس صندوق مهررضا املش از پرداخت شش ميليارد و 241ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه به 137شهروند املشي طي سالجاري خبر داد.

سيدجعفرموسوي روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا بيان كرد: اين ميزان تسهيلات با كارمزد چهار درصد و بازپرداخت يك تا سه ساله به متقاضيان اين صندوق پرداخت شده است.

وي در ادامه با اشاره به اهميت بحث اشتغالزايي اضافه كرد: براي ايجاد و احداث كنندگان كارگاه هاي توليدي و پشتيبانان مشاغل خانگي تا سقف يك ميليارد ريال تسهيلات از نوع قرض الحسنه پرداخت مي شود.

شهرستان املش در شرق مركز گيلان واقع است.ك/3

7290/ 7291/ 603

سرخط اخبار استان‌ها