۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 81394279
T T
۰ نفر
نماينده مجلس:مديريت جهادي گره بسياري از مشكلات را باز مي كند

بندرعباس – ايرنا – نماينده مردم بندرعباس ، قشم ، حاجي آباد، ابوموسي و بندرخمير در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت جهادي گره بسياري از مشكلات به خصوص در ورزش استان را مي تواند باز كند.

به گزارش ايرنا منصور آرامي پنجشنبه در نخستين نشست هم انديشي هيات هاي ورزشي هرمزگان افزود: مديريت جهادي توانسته در حوزه هاي مختلف به بهترين وجه بر مشكلات غالب شده و با نگاه آرماني به عالي ترين نتيجه دست يافته است.

نماينده مردم بندرعباس ، قشم ، حاجي آباد، ابوموسي و بندرخمير ادامه داد: در استان هرمزگان خلاء انساني باعث شده كه هنوز برخي از مشكلات در ورزش لاينحل بماند.

وي اضافه كرد: مي توانيم با روي آوردن به مديريت جهادي كه كمتر به آن توجه شده به اكسير معجزه آساي آن دست يابيم و نمونه آن انقلاب اسلامي است كه با همت مردم و مديريت جهادي به پيروزي رسيد.

آرامي با اشاره به لزوم داشتن مديريت قوي در ورزش اظهار كرد: هرگاه مديران ورزش با اراده قوي پيش رفته و ورزش گريزي نداشته اند بهترين نتيجه را بدست آورده ايم و در استان هرمزگان با كار جمعي مي توان به موفقيت هاي زيادي در ورزش دست يافت.

وي ابراز كرد: مي توان با همت جمعي بسياري از كارهايي را كه به نظر قابل حل نيست را برطرف كرد اما مشكل نبود اراده و پشت كار است.

وي ابراز كرد: شوراي عالي ورزش پس از شوراي توسعه و شوراي تامين بهترين شوراي تصميم گيري براي ورزش است و با يك تصميم صحيح بسياري از امكاتاتي كه در استان وجود دارد را مي توان براي ورزش استفاده كرد كه اين نياز به پول هم ندارد.

وي با رضايت از تشكيل نشست هم انديشي هيات هاي ورزشي ابراز كرد: تشكيل چنين نشست هايي مي تواند با پيشنهادهاي مفيد براي ورزش استان موثر باشد.

وي اشاره كرد: مطالبه گري بايد در همه آحاد مردم و به خصوص ورزش كاران دنيال شود اما قانون مند و غير سياسي و در راستاي مسائل صنفي پيگيري شود.

در اين نشست چند تن از روساي هيات هاي ورزشي استان پيشنهادهاي مختلفي در ارتباط با درآمد هيات ها و كمك صنايع غرب شهر بندرعباس به ورزش و اتاق فكر ارائه كردند.ك/3

8144/668

سرخط اخبار استان‌ها