۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰
کد خبر: 81358152
T T
۰ نفر

جاعل برگ عدم خلافي ، در كمين رانندگان البرز

۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰
کد خبر: 81358152
جاعل برگ عدم خلافي ، در كمين رانندگان البرز

كرج- ايرنا- رييس پليس راهنمايي ورانندگي البرزگفت : فردي كه با مراجعه به بخش اجرائيات پليس راهور اين استان و شناسايي رانندگاني كه داراي مبالغ قابل توجهي خلافي خودرو بودند در قبال دريافت مبالغي وجه نقد برگ جعلي عدم خلافي خودرو صادر مي كرد ، دستگير شد .

سرهنگ 'همايون شريفي' روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگارايرنا افزود: در پي مراجعه تعدادي از رانندگان به اداره اجرائيات پليس راهور استان و اعلام شكايت مبني بر اينكه مبلغ خلافي خودرو خود را پرداخت كرده اما در سيستم ثبت تخلفات رقمي كسر نشده است پيگيري موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت .

وي اضافه كرد : در بررسي بيشتر موضوع مشخص شد كه اين افراد مبلغ خلافي خود را در ازاي صدور برگ عدم خلافي به صورت دستي به شخصي داده اند و تمام محتويات برگه مورد نظر حاكي از كسر مبلغ خلافي مي باشد .

شريفي افزود : اظهارات شكات و تحقيقات تكميلي ماموران در خصوص مدارك خلافي حاكي از آن بود كه رانندگان در دام يك كلاهبردار حرفه ا ي گرفتار شده اند .

وي خاطر نشان كرد : ماموران پس از چندين روز تحت نظر قرار دادن محوطه اطراف ساختمان پليس راهور و اداره اجرائيات اين پليس فردي با مشخصات مورد نظر را كه در حال گفتگو با مراجعه كنندگان بود مشاهده و در يك فرصت مناسب اقدام به دستگيري و انتقال وي به پليس راهور كردند .

وي افزود: متهم دستگير شده در مواجهه با شاكيان به جرم خود مبني بر صدور برگ عدم خلافي جعلي اعتراف كرده و اقرار داشت : پس از شناسايي و جلب اعتماد رانندگاني كه داراي خلافي قابل توجهي بوده و جهت كسر خلافي خودرو به اجرائيات راهور استان البرز مراجعه مي كردند با دريافت يك سوم از مبلغ خلافي اقدام به جعل و صدور برگ عدم خلافي براي آنها مي كردم .

شريفي ضمن هشدار به شهروندان در خصوص هوشياري در قبال كلاهبرداران از مراجعه كنندگان به اداره اجرائيات پليس راهور خواست تا در صورت مواجهه با افراد شياد و كلاهبردار مراتب را از طريق تلفن 21873108 در اختيار بازرسي پليس راهور استان البرز قرار دهند .ك/3

7413/ 691

سرخط اخبار استان‌ها