۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85482346
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

جشنواره گلابگیری در روستای قلعه عبدالله خان کرج  برگزار شد

کرج - ایرنا - جشنواره گلابگیری با حضور بسیاری از علاقمندان، گردشگران و مسوولان اجرایی استان البرز روز یکشنبه در روستای قلعه عبدالله خان شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز دراین جشنواره گفت: با توجه به ظرفیت بالای مزارع گل‌محمدی در روستاهای البرز امروز نیز شاهد برگزاری جشنواره گلابگیری در یکی از مزارع پرورش گل محمدی استان واقع در روستای قلعه عبداله‌خان بودیم.

رحیم خاکی افزود: جشنواره گلابگیری یکی از ظرفیت‌های مهم استان البرز برای جذب گردشگران به شمار می رود که این جشنواره در مناطق مختلف استان دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: مزارع گل محمدی، گیاهان دارویی و باغ‌های میوه از ظرفیت های گردشگری روستای قلعه عبدالله‌خان است که به عنوان یک ظرفیت مهم گردشگری کشاورزی و بومگردی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: مناطق ساوجبلاغ، نظرآباد، گرمدره، طالقان و روستاهای کرج دارای مزیت های مهم گردشگری هستند.

خاکی از روستای قلعه عبدالله‌خان واقع در ارتفاعات گرمدره کرج به عنوان از مناطق کمتر شناخته شده و بکر استان البرز نام برد و افزود: این منطقه می تواند به عنوان یک قطب گردشگری برای حضور شهروندان تهرانی و کرجی مطرح شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha