۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 81246773
T T
۰ نفر
آرايشگر زنانه متخلف شيراز در راه دادگاه

شيراز - ايرنا - با پيگيري هاي كارشناسان اداره تعزيرات در دانشگاه علوم پزشكي شيراز متصدي آرايشگاه زنانه متخلف به محاكم قضايي معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، دكترسيد محمد كاظم تدين، نماينده وزير در كميسيون ماده 11 تعزيرات حكومتي امروز در اين خصوص گفت : در پي مراجعه يكي از شهروندان به دفتركميسيون و طرح شكايت عليه آرايشگاه زنانه اي در شمال شهر شيراز كارشناسان كميسيون موضوع را بررسي و تخلف صورت گرفته را تاييد نمودند .

وي اظهار داشت : شهروند شيرازي با مراجعه به دفتركميسيون در دانشگاه علوم پزشكي شيراز شكايت خود را مبني بر ايجاد عارضه پوستي برروي صورت و انجام اعمال زيبايي غير مجاز برروي وي مطرح نمود كه پس از بررسي هاي لازم تخلف انجام شده تاييد و متصدي آرايشگاه محكوم گرديد .

دكتر تدين بيان كرد : پس از اثبات تخلف، كارشناسان با اخذ دستور مقام قضايي و هماهنگي با مامورين انتظامي سريعا به محل مراجعه نمودند و ضمن جلب متصدي آرايشگاه ، وسائل مورد استفاده را جمع آوري و به همراه متهم جهت ادامه مراحل قانوني به دادگاه عمومي و انقلاب شيراز معرفي نمودند.

وي گفت : با توجه به خطرات و آسيب هايي كه در پي استفاده از تاتو و از اين قبيل اعمال به شهروندان وارد مي شود با متخلفين و فعالين برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

دكتر تدين افزود : درحال حاضر بيش از 15 مورد از اين موارد تخلف كشف و توسط كارشناسان تعزيرات حكومتي دانشگاه در محاكم قضايي در حال رسيدگي مي باشد، بنابراين وظيفه ما و سايردستگاه هاي نظارتي ، اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندان محترم از بروز خطرات بعضا جبران ناپذير اين گونه اعمال است .

وي از مردم خواست در صورت برخورد با چنين مواردي با شماره تلفن هاي 2122224 و 2122225 كميسيون ماده 11 تعزيرات تماس حاصل نمايند. ك/2

677

سرخط اخبار استان‌ها