۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱:۰۰
کد خبر: 81136834
T T
۰ نفر
محسن رضایی: كاهش فشار اقتصادی مهمترین نیاز مردم در كشور است

یاسوج - ایرنا - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:كاهش فشار اقتصادی و برطرف كردن مشكلات ناشی از آن از مهمترین نیازهای مردم در كشور است.

محسن رضایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیكاری، تورم، نبود درآمد كافی از سایر مشكلات مردم در كشور است كه دولت و مجلس باید با ارایه برنامه های اصولی و اساسی در زمینه برطرف كردن این معضلات به مردم كمك كنند.

وی با اشاره به اینكه دولت یازدهم مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را از بخش سخت و مشكل آن یعنی دریافت پول از مردم شروع كرد، گفت: این در حالی است كه دولت باید از بخش آسان و ساده تری در این باره استفاده می كرد.

رضایی اظهار كرد: دولت یازدهم در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها باید برادری خود را به مردم سراسر كشور ثابت می كرد و پس از آن انتظار انصراف از یارانه از سوی مردم را داشت.

وی عنوان كرد: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود كه با شناخت كامل از روحیات مردم نسبت به تصمیم گیری های كلان در سطح كشور اقدام كنند.

رضایی با اشاره به اینكه دولت یازدهم در ابتدای كار قرار دارد، افزود: امید می رود این دولت در سال آینده انسجام بیشتری به تیم اقتصادی خود بدهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری همایش های اقتصاد مقاومتی در سطح كشور خبر داد و گفت: در این همایش ها چگونگی دسترسی به اقتصاد مقاومتی و محقق شدن آن برای مردم و مسوولان تبیین خواهد شد.

رضایی برای شركت در یادواره سردار رشید سپاه شهید ایزدپناه به یاسوج سفركرده بود.

671/7533

سرخط اخبار استان‌ها