۱۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 81107484
T T
۰ نفر
امام جمعه خوروبيابانك: ضربه زدن به اصل انقلاب و جايگاه ولايت فقيه هدف دشمنان است

نايين،اصفهان-ايرنا- امام جمعه خوروبيابانك گفت: دشمنان انقلاب اسلامي با گذشت 35 سال از پيروزي ملت سرافراز ايران همچنان در تلاش هستند كه به اصل انقلاب و جايگاه ولايت فقيه ضربه بزنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام اكبر ذوالفقاري درخطبه هاي نماز جمعه شهر خور در جوار آستان مقدس امامزاده سيد داود عليه السلام گفت: در ايران اسلامي، رهبري امام مسلمين و جلودار است و همه مردم مطيع و پشتيبان رهبر هستند.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» بر لزوم توجه مسوولان به حل مشكلات و مسائل فرهنگي جامعه براي تحقق اين شعار تاكيد كرد.

ذوالفقاري افزود: همه مردم بايد در موضوع فرهنگ و اقتصاد وارد شوند چرا كه اين دو مقوله سرلوحه شعار رهبري در سال جديد است.

وي اضافه كرد: راهكار رفع مشكلات اقتصادي جامعه تحقق اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبري است.

خطيب جمعه خوروبيابانك افزود: طي سالهاي گذشته ثابت شده است در هر زمان و مكاني كه ملت ايران در برابر تهاجمات دشمنان مقاومت كنند، بدخواهان نظام اسلامي از موضع خود عقب نشيني خواهند كرد.

ذوالفقاري با اشاره به جايگاه اسلام و رهبري اضافه كرد: دشمنان با اصل اسلام عربستان، عراق، افغانستان و ساير كشورهاي اسلامي كار ندارند بلكه آنها به دنبال براندازي اصل اسلام و رهبري ايران هستند.

وي همچنين اسلام، اصل ولايت فقيه، عاشورا و مهدويت را چهار قدرت برتر در جهان اسلام بيان كرد.

وي افزود: در چند سال اخير زنده نگه داشتن اين چهار اصل، خواب را بر دشمنان آشفته كرده و بنيان حكومت استكبار را متزلزل ساخته است.

امام جمعه خوروبيابانك همچنين به 20 فروردين روز ملي فناوري هسته اي اشاره كرد و گفت: مسئله هسته اي يك بهانه براي دشمن است زيرا ترس دشمن از استقلال و پيشرفت ايران اسلامي است.

پ 7136/607

سرخط اخبار استان‌ها