۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۵
کد خبر: 80646227
T T
۰ نفر
انصاريان:آقاي ماهيني اينجا پرسپوليس است؛نيلسون برروي هر دو گل مقصر بود

تهران-مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گل نخست سپاهان را حاصل اشتباه ماهيني دانست و گفت:آقاي ماهيني اينجا پرسپوليس است نه تيم ديگري.

علی انصاریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا،گفت:آقای ماهینی چرا روی پاس به عقب با پای غیر تخصصی پاس می دهید تا گل نخست را دریافت كنیم و تیم از هم بپاشد.

وی گفت:زمانی كه یك بازیكن، فوتبال را كنار می گذارد می تواند بازی ها را بهتر ارزیابی كند و روز گذشته پرسپولیس به چند دلیل بازی را باخت.

انصاریان افزود:اولین ایراد تیم پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان تركیب بسیار بدی بود كه گل محمدی روانه بازی كرد.عادل كلاه كج در طول این فصل تنها دو بار در تركیب ثابت حضور داشته و نقی زاده در اكثر بازی ها فیكس بوده است چرا باید در این بازی حساس چنین تغییری در تیم ایجاد شود.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس،گفت:تعویض های اشتباه دیگر دلیل شكست پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان بود. هر مربی می داند در جام حذفی ممكن است بازی 120 دقیقه طول بكشد چرا كریم انصاری فرد را كه بی نظیر بازی كرد را از زمین بیرون كشیدند و بعد از آن علی كریمی را كه می توانست بازی را جمع كند تعویض شد.

وی تصریح كرد:دلیل سوم عملكرد بسیار ضعیف نیلسون دروازه بان پرسپولیس بود كه برروی هر دو گل مقصر اصلی بود. ای كاش او در این بازی هم مانند دیدار های قبل كار می كرد.

انصاریان خاطرنشان كرد:مهدی مهدوی كیا می توانست از دقیقه 90 برای پرسپولیس بازی كند و بازی را برای تیم مانند علی كریمی به عنوان بزرگتر در بیاورد.

وی تاكید كرد:ای كاش در ضربه پنالتی هادی نوروزی كه با تاخیر زیادی زده شد پس از آنكه سرمربی تیم دید چه فشاری برروی نوروزی است پنالتی زن اول خود را تغییر می داد. مطمئن بودم نوروزی با این فشار پنالتی را خراب می كند. در دیدار مقابل سپاهان حتی كادرفنی در چیدمان پنالتی زن ها هم اشتباه كردند.

انصاریان خاطرنشان كرد: در زمان پروین می دانستیم سرمربی برروی نیمكت حضور دارد كه بازی های فوق العاده ای دارد و می تواند بازی را به بهترین شكل به اتمام برساند. دیروز پرسپولیس به اشتباهات كادرفنی باخت و اگر یك دستیار خوب و با تجربه برروی نیمكت بود می توانست كمك كند.

وی در خصوص خداحافظی علی كریمی و مهدی مهدوی كیا از فوتبال، گفت: علی كریمی كه امیدوارم برگردد و در فوتبال باشد اما ای كاش مهدی با قهرمانی خداحافظی می كرد زیرا او زحمات زیادی برای فوتبال ایران كشیده است.

وی تاكید كرد:ای كاش در روز خداحافظی مهدی مهدوی كیا ما بودیم تا او را در مراسم همراهی می كردیم و برای او سنگ تمام می گذاشتیم او خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی كرد.

انصاریان گفت:باید مدیرعامل تیم یا سرپرست در مراسم خداحافظی او را همراهی می كردند اما فكر می كنم كه سرپرست تیم گرسنه بوده و به رختكن رفته است.

وی افزود:به عنوان یك پیشكسوت از همه هواداران عذر خواهی می كنم و از مسئولان تیم و كادرفنی هم می خواهم از هواداران خوب پرسپولیس عذر خواهی كنند.

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در مقابل سپاهان دو بار بازی را جلو افتاد اما به دلیل اینكه گل محمدی نتوانست بازی را بخواند هر دو بار كار به تساوی كشیده شد. می توانست با تصمیم گیری های بهتر و بازی دادن به كریمی و مهدوی كیا تیم را در زمین اداره كند.

وی افزود: در زمان ما بازیكنانی در زمین بودند كه هركدام می توانستند یك تیم را جمع كنند و حضور چنین نفراتی در تیم بسیار مهم است.

وی در خصوص عملكرد امیر حسین فشنگچی در دیدار مقابل سپاهان، گفت: من اسم این بازیكن را تنها یك بار در زمان اوت انداختند شنیدم و دیگر خبری از او نبود.

انصاریان در رابطه با پیشنهاد خود برای فصل آینده، اظهار داشت: باید مربی ایرانی در پرسپولیس باشد و حتی اگر خواستند گل محمدی را حفظ كنند باید كادرفنی او تقویت شود.

ورزشی (4) **9118**1440

سرخط اخبار ورزش